پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمربندی کردیچال به جاده عباس آباد در یک قدمی اجرا

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، کامران پولادی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت افزود: هم اکنون مراحل پایانی کار یعنی انتخاب پیمانکار در حال انجام است تا بتوانیم هرچه زودتر کار احداث آن انجام و به مرحله بهره برداری برسد.

این کمربندی به طول ۷ کیلومتر در این شهر ساخته می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی تنها در طول تابستان در این شهرستان گفت: برای کاهش بار ترافیکی شهرستان کلاردشت این کمربندی در فاز نخست با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

فرماندار کلاردشت همچنین از اجرای چندین پروژه آبرسانی در این شهرستان برای رفع مشکل آب اهالی و گردشگران خبر داد و افزود: ساخت مخزن اب ۲ هزار متر مکعبی با ۴۵ میلیارد ریال در منطقه دالاهو آغاز شده است و سعی می‌شود تا پایان امسال در ۳ مرحله تکمیل و به بهره برداری برسد.

پولادی همچنین با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور گردشگران در خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بر ضرورت تأمین آب شهرستان تاکید کرد.

وی ادامه داد: در راستای آبرسانی مناسب به مردم ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت تصفیه خانه بیرون بشم جذب شده و عملیات احداث آن با جدیت در حال انجام است.

فرماندار کلاردشت از پروژه انتقال آب به مجتمع آبرسانی ۲۴ روستای درون بشم و بیرون بشم نیز خبر داد.

وی از تکمیل ساختمان فرمانداری تا پایان تابستان خبر داد و افزود: هم اکنون این ساختمان بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تأمین اعتبار ۴ میلیارد ریالی به بهره برداری خواهد رسید.

پولادی افزود: با مساعدت اداره راهداری روکش آسفالت بیش از شش کیلومتر از ابتدای جاده کلاردشت به سمت عباس آباد انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است.

شهرستان کلاردشت دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

۱۲۹۵/‏‬ ۱۶۰۲/‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.