پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلاس‌های حضوری دانشگاه نوشیروانی بابل تا پایان سال تعطیل شد

0

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تشکیل کمیته مدیریت و مقابله با کرونا ویروس ، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد : به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و با توجه بخشنامه مقام عالی وزارت و مصوبه روسای دانشگاه‌های دولتی استان مازندران کلاس‌های آموزشی تا پایان سال جاری به صورت غیر حضوری و یا به صورت جبرانی در سال آینده برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است که دروس غیرحضوری بعد از آمادگی استاد هر درس و هماهنگی با معاونت آموزشی دانشکده‌ ها و دانشگاه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید و برای دروس عملی، تربیت بدنی و سمینار هم تمهیدات لازم از طرف معاونت آموزشی برای برگزاری کلاس‌های جبرانی و یا طولانی کردن ترم در سال آینده انجام شده ، به اطلاع دانشجویان و اساتید خواهد رسید.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که فعالیت های پژوهشی تحصیلات تکمیلی با هماهنگی بین استاد و دانشجو ترجیحاً به صورت غیرحضوری قابل انجام است و در صورت نیاز به برگزاری جلسه حضوری یا استفاده از فضای آزمایشگاهی، امکان اسکان دانشجو در خوابگاه وجود نخواهد داشت.

دانشگاه نوشیروانی بابل  در اطلاعیه خود اعلام کرد که برگزاری جلسات دفاع از رساله، پایان‌نامه و پروپوزال صرفاً با حضور هیات داوران و بدون نیاز دانشجو به خوابگاه بلامانع است و امکان تعویق برگزاری این جلسات برای دانشجویان وجود دارد.

به نوشته این اطلاعیه ، جهت رعایت اصول بهداشتی، کلیه خوابگاه‌های دانشجویی، سلف‌ سرویس و بوفه‌ها، سالن‌های تربیت‌بدنی، سالن‌های مطالعه کتابخانه و سایت کامپیوتر دانشگاه تا پایان سال جاری تعطیل خواهد بود.

دانشگاه نوشیروانی بایل اعلام کرد که با توجه به پرسش ها و درخواست های مکرر دانشجویان ساکن خوابگاه ها مبنی بر امکان دسترسی به وسایل شخصی باقی مانده در خوابگاه و جمع آوری آنها، با هماهنگی صورت گرفته با مسئولین مربوطه ، ساعات اداری (۷.۳۰ الی ۱۳)  روزهای هفته آینده، خوابگاه ها فقط به منظور جمع آوری وسایل باز خواهند بود.

در این اطلاعیه تاکید شده است که تمامی فعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی و خدمات اداری دانشگاه همانند گذشته برقرار خواهد بود.

دانشگاه نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور دارای ۶ هزار دانشجوی داخلی و خارجی است که در ۶ دانشکده مهندسی شیمی، عمران، برق و کامپیوتر، مکانیک ، صنایع و دانشکده علوم پایه به تحصیل اشتغال دارند. این دانشگاه همچنین دارای ۴۰۰ کارمند و عضو هیات علمی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.