پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف 40 تن چوب آلات جنگلی در چهاردانگه

0

پایگاه خبری پهاردانگه نیوز: سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قطع درختان جنگلی و قاچاق در منطقه  چهاردانگه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق شدند، متهم به قاچاق چوب را شناسایی و با هماهنگی قضائی مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران بیان کرد:ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، متهم به قاچاق با استفاده از خودروهای وانت نیسان و کامیون به صورت غیرمجاز در ساعت‌های مختلف چوب‌های جنگلی را به داخل باغ و منزل خود انتقال و پس از دپو در فرصت‌های مختلف آنها را از محل خارج و به کارگاه‌ها و شهرهای دیگر منتقل و از آن طریق به استان‌های دیگر به فروش می‌رساند.

میرفیضی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی و با همکاری نمایندگان منابع طبیعی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی در بازرسی از منزل و یک دستگاه کامیون متعلق به متهم موفق شدند در مجموع 40 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کنند.

وی یادآور شد: کلیه اموال مکشوفه به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.