پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۴۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در ساری 

0

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری قاچاقچی چوب و کشف بیش از ۴۰ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در عملیات پلیس آگاهی استان خبر داد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص قاچاق منابع ملی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قطع درختان جنگلی و قاچاق در منطقه کیاسر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند، متهم به قاچاق چوب را شناسایی و با هماهنگی قضائی مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، متهم به قاچاق با استفاده از خودروهای وانت نیسان و کامیون به صورت غیر مجاز در ساعت‌های مختلف چوب‌های جنگلی را به داخل باغ و منزل خود انتقال و پس از دپو در فرصت‌های مختلف آن‌ها را از محل خارج و به کارگاه‌ها و شهرهای دیگر منتقل و از آن طریق به استان‌های دیگر به فروش می‌رساند.

سردار میرفیضی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی و با همکاری نمایندگان منابع طبیعی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی در بازرسی از منزل و یک دستگاه کامیون متلق به متهم موفق شدند در مجموع ۴۰ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: کلیه اموال مکشوفه به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.