پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۱۵ تن ۴۱۰ کیلو گرم برنج قاچاق در جاده ساری-کیاسر

فرمانده انتظامی شهرستان “ساری”، از کشف ۱۵ تن و ۴۱۰ کیلو گرم برنج قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “زیدالله کاظمی” با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق، ماموران پاسگاه انتظامی هولار این فرماندهی در حین اجرای طرح ایست و بازرسی و کنترل مبادی ورودی و خروجی مسیرهای سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کامیون بنز در محدوده  ایستگاه پلیس راه ساری- کیاسر مشکوک و خودرو را متوقف ومورد بازرسی قرار دادند.

 

وی افزود: بابازرسی صورت گرفته از بار کامیون و  انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد، متهم برنج های قاچاق را بدون بارنامه و مجوز قانونی از شهر زاهدان بارگیری و قصد انتقال آنها  به مقصد بهشهر  را داشته است.   

 

کاظمی تصریح کرد : متهم به همراه بار مکشوفه و خودرو برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ کاظمی، مبارزه با کالای قاچاق را در راستای  رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی امری مهم و ضروری برشمرد  و افزود: قاچاق کالا تولیدات داخلی، اقتصاد کشور و منافع ملی  را تهدید می کند ونیروی انتظامی  در چهارچوب وظایف محوله با تمام توان با آن مقابله خواهد کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و یا توزیع کالاهای ممنوعه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.