پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب مقام پنجم سیدمحمد ساداتی در مسابقات کشوری کشتی ساحلی

سید محمد ساداتی در وزن 90 کیلوگرم رده بزرگسالان تونست در رقابتهای قهرمانی کشور کشتی ساحلی مقام پنجم این وزن را به دست آورد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، اولین دوره مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کشور در روزهای 20 و 21 فروردین ماه 1394 با حضور کشتیگیران نامی از سراسر کشور در محل ساحل رودخانه کرخه شوش برگزار شد.

 

این پیکارها با شرکت کشتی گیرانی از 18 استان در ساحل رودخانه کرخه و در مجاورت پل شهید ناجیان شوش آغاز شد. در این دوره از رقابت ها 166 کشتی گیر در قالب 21 تیم شرکت داشتند که در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در وزن های مختلف با هم رقابت کردند.

 

در پایان این رقابت ها در رده نوجوانان تیم مازندران با 29 امتیاز اول شد و تیم های روستایی مازندران ، تهران ، خوزستان الف و استانهای البرز و فارس در رده های دوم و تا ششم قرار گرفتند.

 

در رده جوانان نیز تیم تهران اول شد ، مازندران دوم ، توابع تهران سوم و البرز چهارم شد.

 

در رده بزرگسالان تیم عشایر مازندران اول ، مازندران دوم ، عشایر همدان سوم و تیم خوزستان الف به عنوان چهارم دست یافت.

 

سید محمد ساداتی تیله بنی، کشتی گیر 90 کیلوگرم چهاردانگه ای نیز در این رقابتها در رده بزرگسالان با دیگران رقیبان به رقابت پرداخت.

 

سید محمد ساداتی در وزن 90 کیلوگرم رده بزرگسالان تونست در این رقابتها مقام پنجم این وزن را به دست آورد.

 

سید محمد ساداتی تیله بنی اهل روستای تیله بن از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و ساکن روستای سمسکنده شهرستان ساری می باشد.

 

koshti-saheli-2

koshti-saheli-1

سمت راست سيد محمد با باند آبي

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.