پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کریمی همچنان روئین‌تن با معجزه فوتبال!

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، عدم حضور در میدان و حضور مستمر روی نیمکت ذخیره ها، گمنامی و دور  شدن از سطح اول فوتبال ایران، مصدومیت های طولانی مدت و در نهایت بدشانسی باعث می شود تا فوتبالیست ها به ورطه فراموشی بیفتند و پس از مدتی روی بورس بودن دیگر نامی از آنها نشنویم اما نیم فصل دوم لیگ هفدهم به همین دلیل تفاوتی اساسی با فصل های دیگر دارد. لیگی که تعداد بازیکنان احیا شده در آن بسیار زیاد است. بازیکنانی که وقتی نامشان را در ترکیب تیم های مختلف شنیدیم در ابتدا برای مان بسیار عجیب بود اما این روزها می بینیم که تبدیل به ستاره های تیم های شان شدند.

یکی از این روئین تنان سید محسن کریمی کیاسری، از جوانان آینده دار و موفق فوتبال کشور و بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران است.

هافبک جوان آبی ها پیش از این نیز نشان داده بود یکی از استعدادهای مهم فوتبال ایران است اما مصدومیت بدموقع پیش از آغاز لیگ هفدهم باعث شد تا دنیا برای او تیره و تار شود و به یکباره  خود را از لیست آبی ها خارج شده ببیند. اما پس از تعطیلات نیم فصل و در حالی که نام او پس از بهبودی در لیست استقلالی ها قرار گرفت با محسن کریمی کاملا آماده روبرو شدیم و به همین دلیل هواداران به ادامه بازی های لیگ امیدوار شدند. کریمی در اولین دیداری که به میدان رفت موفق شد هت تریک کند و قوای هجومی آبی ها را قدرتمندتر از پیش نشان دهد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.