پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کارخانه زباله‌سوز ساری خرداد 99 به‌بهره‌برداری می‌رسد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: انتقال 14 ساله زباله از ساری به مقصد چهاردانگه و در منطقه گویچاله با انتقادهای مردمی در روزهای آخر تابستان مواجه شده و همچنان ادامه دارد.

مدیران استانی برای رایزنی با مردم منطقه و ارائه وعده‌های تازه‌تر و تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای احداث کارخانه زباله سوز عصر روز پنج‌شنبه در محل دپو زباله ساری حضور پیدا کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، فرماندار ساری که پیش از این هم چندین بار پیگیر موضوع بوده و فعالیت کارخانه زباله سوز ساری در زمان حضور عباسعلی رضایی بسیار جدی‌تر شده است، شهردار ساری، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران و دیگر مسؤولان استانی در جمع مردم منتقد در محل دپو زباله ساری حضور پیدا کردند.

فرماندار ساری در این بازدید، مردم منطقه چهاردانگه مازندران را که 14 سال کم‌توجهی بابت انتقال زباله را تحمل کردند، انسان‌های نجیب خواند و گفت: از مردم بابت کم‌توجهی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

وی با اعلام ینکه افراد مسؤول که در زمینه انتقال زباله و دفن بهداشتی آن کوتاهی کردند باید مورد بازخواست قرار گیرند، تصریح کرد: شرایط محل دپو زباله به‌زودی تغییر پیدا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران که به نمایندگی از حسین‌زادگان در محل دپو زباله حضور پیدا کرد،گفت: کم کاری مسؤولان سابق در زمینه انتقال نامناسب زباله قابل پذیرش نیست و باید برخوردهای لازم قضایی با قصور کنندگان انجام شود.

وی با اعلام اینکه از مردم چهاردانگه مازندران بابت تاخیر در ساخت کارخانه زباله‌سوز عذر خواهی می‌کنیم، افزود: تا ساخت کارخانه زباله‌سوز در ساری حدود 9 ماه زمان نیاز داریم.

حسن‌نژاد اضافه کرد: تا زمان افتتاح کارخانه زباله‌سوز از مردم منطقه انتظار همکاری برای انتقال زباله را داریم.

به گزارش فارس، مسؤولان استان زمان‌های متعددی برای افتتاح کارخانه زباله‌سوز ساری مطرح کرده بودند، از سال 95 به بعد خبرهای زیادی در ارتباط با بهره‌برداری از کارخانه زباله‌سوز ساری مطرح می‌شود./فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.