پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیوند علم و صنعت می‌تواند باعث مبارزه با فساد شود

0

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پیوند علم و صنعت در همه زمینه‌ها می‌تواند مبارزه با فساد باشد، گفت: طبق بیانه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری بیان شد، علم و پژوهش در بین جوانان باید جهادی انجام شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز در اختتامیه رویداد استارت‌آپی کشاورزی و منابع طبیعی ساری که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: طبق این بیانیه مطالبه عمومی از جوانان این است که  گام دوم انقلاب را با احساس مسئولیت بیشتر در پیش گیرند.

وی با اشاره به اینکه در کشور به جهادهای گوناگون نیاز داریم، تصریح کرد: امروز اگر جهاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نبود، فضای تولید علم در کشور وجود نداشت. 

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: همانگونه که در کشور جهاد نظامی داریم جهاد علمی و فرهنگی هم در کشور وجود دارد و جوانان ما باید جهاد علمی را با قوت ادامه دهند چراکه این جهاد یکی از نعمت‌هایی بوده که در نسل جوان ایرانی نهفته و موجود است.

محمدی لائینی تاکید کرد: حرکت علمی در کشور ما می‌تواند استحصال نهفته شده در دل جوانان ما را رقم زند.

وی با بیان اینکه چالش‌های موجود در حوزه صنعت باید دیده شود، گفت: اگر فناوری و تولید در چالش‌های صنعت جهت گیرد، می‌تواند خیلی از مشکلات کشور را حل کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران علت استفاده نکردن علم در صنعت کشاورزی را صنعتی فساد آور خواند و افزود: اگر تولید ملی خود را فدای کالای قاچاق کنیم ضربه بزرگی به کشور خواهیم زد.

محمدی لائینی یادآور شد: اگر صدها همایش هم در این زمینه برگزار شود اثری نخواهد داشت بنابراین برای رفع فساد در  کشور باید از پایان‌های دانشجویان در این زمینه استفاده شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.