پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیدا شدن جنازه مرد 36 ساله در منطقه کوهستانی “هلی‌چال” آمل

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

جمشید نیکزاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: جسد فرد گمشده در منطقه کوهستانی و صعب‍العبور هلی‌چال شامگاه گذشته پیدا شد.

وی با اشاره به پایان عملیات جست‌وجوی فرد گمشده، افزود: حدود ١٥ روز قبل مرد ٣٦ ساله‌ای در منطقه هلی‌چال مفقود شده که پس از این گزارش عملیات جست‌وجو آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به گزارش خبر گم شدن پس از تماس با ندای امداد، تصریح کرد: یک تیم عملیاتی از نیروهای هلال احمر مستقر در منطقه کهرود به منطقه اعزام شدند، این تیم با دسترسی به جسد متوفی که توسط اهالی روستا و خانواده‌اش پیدا شده بود پس از حضور عوامل نیروهای انتظامی، فرد گمشده از داخل دره‌های صعب‌العبور جنگلی به بیرون منتقل شد.

این مسؤول بیان کرد: جنازه فرد مفقود شده پس از یافتن تحویل سازمان آرامستان شهرداری آمل شد و عملیات جست‌وجو پس از گذشت مدت زمان زیادی به سرانجام رسید.

نیکزاد با اشاره به اینکه مرحوم مهدی حبیب‌زاده‌گنجی با 36 سال سن اهل منطقه بندپی شرقی حدود 15 روز قبل به دلایل نامعلوم گم شد، خاطرنشان کرد: با وجود جست‌وجوهای فراوان توسط نیروهای هلال احمر، اهالی و بستگان او، پس از یافتن جسد این مرد عملیات پایان یافت.

 /۸۶۰۱۲/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.