پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام تبریک دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه به مناسبت روز خبرنگار

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی مرتضی جعفری بخشدار چهاردانگه در پیامی که به مناسبت روز خبرنگار منتشر کرد گفت: در عصری که ارتباط مردم با واقعیتها، وابستگی زیادی به رسانه‌ها دارد و این رسانه هستند که نه‌تنها به انعکاس واقعیت می‌پردازند بلکه حتی قادرند آن را خلق کنند، مسئولیت خبرنگاران در حفظ سلامت و ارتقاء ارتباط مخاطبان با واقعیت بسیار سترگ و خطیر خواهد بود. و همین جایگاه خطیر است که خبرنگاری را به یکی از مشاغل پرخطر تبدیل کرده است.

محصول ارزشمند کار خبرنگاران «آگاهی» است که هیچ قیمتی نمی‌توان روی آن گذاشت زیرا نسبت حقیقی با واقعیت را گوشزد و انسانها را از خواب رخوت بیدار می‌سازد و به اصلاح امور وا میدارد.

خدای متعال را شاکرم که در چهاردانگه از نعمت وجود خبرنگاران صادق و متعهد و حق‌جو بهره‌مندیم و انعکاس صادقانه و دلسوزانه واقعیت‌ها از سوی آنها همواره چهاردانگه را در مسیر دستیابی به توسعه و پیشرفت به بهترین صورت مساعدت می نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید صارمی فرارسیدن روز خبرنگار را به حضور تمامی خبرنگاران عزیز و ارجمند و سایر اهالی محترم رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان مزید توفیقات را در سایه عنایت پروردگار آرزومندم.

مرتضی جعفری کلکناری
بخشدار چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.