پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام حجت الاسلام جلایی صلاحی، امام جمعه بخش چهاردانگه به مناسبت روز معلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: حجت الاسلام جلایی صلاحی، امام جمعه بخش چهاردانگه به مناسبت روز معلم پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد:

پیام امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر به مناسبت روز معلم

بسم الله الرحمن الرحیم

“رَبَّنا وَابعَث فیهِم رَسولًا مِنهُم یَتلو عَلَیهِم آیاتِکَ وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَهَ وَیُزَکّیهِم ۚ إِنَّکَ أَنتَ العَزیزُ الحَکیمُ”.
بقره/ ۱۲۹

پروردگارا! در میان آنها پیامبری از خودشان برانگیز، تا آیات تو را بر آنان بخواند، و آنها را کتاب و حکمت بیاموزد، و پاکیزه کند؛ زیرا تو توانا و حکیمی (و بر این کار، قادری)!»

به راستی که عالمان و معلمان حقیقی کسانی اند که رسالت انبیاء را در جهت تزکیه و حکمت آموزی و پاک نمودن نفوس، از جهل و پلیدی به ارث می‌برند.
آینده‌ی نظام ولایی ما به دست فرزندان ماست و این معلمان هستند که هنر مدیریت، مسئولیت پذیری، ایمان و تعهد را به فرزندان ما با علاقه‌ی وافر تعلیم می‌دهند.
تلاشگران بی ادعایی که با عشقی آسمانی مشعل راه می‌شوند تا دانش آموزانش توانایی رسم تصویر آینده خویش را داشته باشند و به قله‌ی کمالات برسند.
یاد و خاطره قافله سالار معلمان، شهید فیلسوف فرزانه، شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی و این روز خجسته را به تمامی معلمان با کرامت مخصوصا معلمان گرامی بخش چهاردانگه و شهر کیاسر، تبریک عرض میکنم .

ارادتمند جلائی صلاحی امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.