پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پل سیکاپل جویبار امسال به بهره‌برداری می‌رسد

0

مهدی رازجویان روز دوشنبه در بازدید از طرح های نیمه تمام شهرستان جویبار در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: پیمانکار در حال ساخت پل جدید سیکاپل است، این پل اعتبار زیادی نیاز ندارد بنابراین تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

پل تاریخی سیکاپل تا قبل از سال 1390 محل تردد 15 روستا به شهر جویبار بوده اما در این سال به دلیل بارندگی نیمی از این پل تخریب شد که بعد از گذر 2 سال از آن برهه اداره راه و شهرسازی برای دسترسی روستائیان به شهر جویبار ساخت پل جدید در نزدیکی پل سیکاپل را آغاز کرد .

طی سال گذشته ساخت این پل از اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن واگذار شد و روند ساخت در حال انجام می باشد.

وی با اعلام اینکه سالن ورزشی و طرح های نیمه تمام هدایت کانال آب در روستای پهناب تا پایان امسال به بهره برداری می رسد، گفت که پل تاریخی کردخیل در شهر جویبار جندسالی است به خاطر کمبود اعتبارات متوقف مانده است ، این طرح نیازمند اعتبار بالایی است بنابراین نمی توانیم امسال این طرح را به سرانجام برسانیم .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه امسال با تزریق اعتبار بخشی از روند احداث این پل مجددا آغاز خواهد شد ، افزود : پل کردخیل تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

رازجویان از وجود بیش از پنج هزار طرح عمرانی نیمه تمام در سطح استان مازندران خبر داد و گفت : این طرح ها نیازمند اعتبارات زیادی است تا به سرانجام برسد.

وی افزود : با توجه به وضعیت مالی دولت و میزان فروش نفت ، پیشرفت اجرایی طرح های نیمه تمام در استان با کندی مواجه است ، البته بنا داریم تا با اعتبارات قطره چکان پروژه های الویت دار در سطح این استان را به سرانجام برسانیم .

معاون هماهنگی امور استاندار مازندارن ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران ، مدیر کل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری و مسئولین شهرستانی روز دوشنبه از طرح های نیمه تمام پل سیکاپل ، پل کردخیل مشک آباد ، سالن ورزشی پهناب و طرح هادی پهناب در شهرستان جویبار بازدید به عمل آورده اند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.