پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرونده تیم امید خونه به خونه بابل روی میز قضا

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ،علی شعبانی نماینده مالک مدعی خرید تیم امید بابل عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در ساری گفت : این تیم را ۲۱ شهریورماه از برادران حسن زاده با قیمت ۲میلیارد ریال خریداری  و ۴۰۰  میلیون ریال از قیمت خرید را به صورت نقدی و چک بانکی به تاریخ ۲۳ شهریورماه پرداخت کردیم.

وی اضافه کرد: مابقی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز به تاریخ ۳۰ آذرماه ۹۸ طی یک فقره چک تحویل نماینده وقت باشگاه احسان عزیزی داده شد.

وی اظهارداشت : قرار بر این بود که تیم در تعطیلات نیم فصل دوم به ما واگذار شود که پس از مراجعه متوجه شدیم تیم در ۱۵ مردادماه حدود یک ماه قبل از ما  به فرد دیگری فروخته شد.

وی افزود: پیگیری لازم برای رفع مشکل با واگذاری تیم ‌ و یا بازپس دادن وجه پیش خرید شدیم که به نتیجه نرسید.

شعبانی می گوید : در نبود مالک قبلی که گفته شد به دلیل مشکل مالی در حبس به سر می برد، ما دست به دامن عزیزی نماینده باشگاه در زمان خرید شدیم که ایشان نیز همه چیز را منکر شد.

وی اضافه کرد : هم اکنون ما به اتهام فروش مال غیر از مالک قبلی و نمایندگان به دستگاه قضایی استان شکایت کردیم و منتظر تصمیم دادگاه می مانیم.

شعبانی خاطرنشان کرد : ما نگران وضعیت تیم در رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور هستیم چرا که سقوط تیم می تواند باعث ضرر و زیان ما شود.

پیش از این نایب رییس هیات فوتبال مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیدا شدن مالک جدید برای تیم امید خونه به خونه را تایید کرده بود.

هادی هاردی گفته بود که مالکان مدعی باید ازطریق دادگاه ادعای خود را پیگیری کنند و ما نیز تابع قانون هستیم.

احسان عزیزی که از وی نماینده تام الاختیار باشگاه خونه به خونه در زمان فروش تیم امید اعلام شد،ادعای مالکان جدید را تکذیب کرد.

وی گفته بود که مدعیان برای ادعای خود هیچ سندی رو نکردند.

علی شعبانی نماینده مالک جدید مدعی تیم امید خونه به خونه بابل در پایان این نشست خبری مبایعه‌نامه خرید تیم را در اختیار خبرنگاران قرار داد.

در این مبایعه نامه که باید از طریق کارشناسان حقوقی و قضایی اصل آن اثبات شود دارای سه امضا به اسامی احسان عزیزی نماینده باشگاه خونه به خونه ، علی شعبانی و ابراهیم فلاح حمیدی در آن وجود دارد.

باشگاه خونه به خونه بابل که متعلق به برادران حسن زاده بود چهار سال در لیگ یک فوتبال و امید تیمداری کردند که به دلیل ناکامی امتیاز این دو تیم در فصل جاری واگذار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.