پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرداخت ۷ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در مازندران

0

ایسنا/مازندران مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران از پرداخت ۷هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در این استان خبر داد.

قاسم پیشه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در ده ماهه سالجاری مبلغ ۷ هزار و  ۸۵۶ میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در این استان پرداخت شد، اظهار کرد: میزان اعتبارات مصوب سال ۹۸ مازندران بابت اعتبارات هزینه‌ای (حقوق و سایر) و ردیف‌های اعتباری مربوطه مبلغ ۹ هزار و  ۶۰ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با سال ۹۷ به میزان ۴۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مجموع پرداخت بابت اعتبارات هزینه‌ای در ده ماهه سالجاری به مبلغ ۶ هزارو ۵۸۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۵۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد که از این میزان، بابت حقوق و مزایای دستگاه‌های اجرایی استانی مبلغ ۳ هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال پرداخت شد که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۲۴ درصد افزایش دارد.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران خاطرنشان کرد: در ده ماهه سالجاری مبلغ ۲ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال بابت سایر هزینه‌ها پرداخت شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان۱۶۴ درصد افزایش داشته است.

قاسم پیشه درخصوص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بیان کرد: میزان اعتبار مصوب سال ۹۸ بابت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ردیف‌های اعتباری مربوطه مبلغ ۱۵ هزار و  ۴۹۱ میلیارد  ریال بوده که در مقایسه با سال ۹۷ به میزان ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: عملکرد اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران در پرداخت نقدی بابت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در ده ماهه سالجاری مبلغ  ۴۹۷ میلیارد ریال  بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی مازندران یادآور شد: میزان واگذاری اسناد خزانه اسلامی بابت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در ده ماهه سالجاری مبلغ ۷۷۴ میلیارد ریال بوده است. 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.