پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایتخت‌نشینی و داغ بی‌هواداری بر دل ساپیا

0

ابراهیم صادقی عصر روز پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش مسابقه هفته هیجدهم رقابت های فوتبال در قائمشهر افزود : این در حالیست که تیم نساجی از هواداران خونگرم و زیادی برخوردارند که سال های متمادی است که این تیم را در رقابت های فوتبالی مورد حمایت قرار می دهند.

وی ادامه داد : از آن جایی که تیم ما هواداران چندانی ندارد، قهرمانی ما نیز نمی تواند مردم زیادی را خوشحال کند و با این رویکرد اولویت تیم ما برای همیشه در فوتبال بازیکن سازی بوده تا رسیدن به قهرمانی .

صادقی اظهار داشت : برای اینکه تیمی بتواند به قهرمانی برسد، باید هواداران زیادی داشته باشد و تیم ما از داشتن هوادار محروم است.

سرمربی سایپا تهران گفت : اگرچه ما در این دوره ها از قهرمانی نیز دور نبودیم به طوری که سه عنوان قهرمانی در فوتبال کشور و یک رتبه چهارمی را در لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه باشگاه ساپیا وجود دارد و ما نقش مهمی در فوتبال ایران داشته ایم.

وی اضافه کرد : تیم ما در سال های متمادی با بازیکن سازی نقش مهمی را در فوتبال ایران ایفاء کرد و اولویت ما در نبود هوادار بازیکن سازی است و اکثر باشگاهها از ساپیا بازیکن دارند.
بازی سخت در قائمشهر

صادقی دیدار تیمش در هفته هیجدهم لیگ برتر برابر نساجی را در قائمشهر دیداری سخت به خصوص در برابر خیل عظیم هواداران این تیم شمالی دانست و اظهار داشت : همه تیم های لیگ برتری از جمله نساجی برای ما قابل احترام هستند و هواداران پرشمار این تیم انگیزه را برای بازی به بازیکنان ما نیز می دهند تا بتوانیم یک بازی تماشاگر پسندی را ارایه دهیم.

وی اضافه کرد : امیدواریم که فردا در برابر نساجی بازی خوبی را که مورد قبول هواداران نیز باشد از خود نشان دهیم و بتوانیم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

سایپا تهران و نساجی مازندران فردا جمعه یازدهم بهمن ماه ۹۸ ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در زمین شهید وطنی قائمشهر در مقابل هم قرار می گیرند.

دیدار رفت این ۲ تیم در تهران با نتیجه ۴ بر صفر به سود نساجی پایان یافته بود.

نساجی از ۱۷ بازی گذشته با ۱۹ امتیاز در رده دهم و سایپا با همین تعداد بازی و ۱۵ امتیاز در رده ۱۲ جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.