پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پاسخ کوبنده ایران موقعیت آمریکا را در جهان تضعیف کرد

0

حجت الاسلام غلامحسین تسخیری پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش که در آستان مقدس امامزاده آقا شیرعلی خرم آباد شهرستان تنکابن برگزار شد، افزود : از جنگ جهانی دوم تا امروز هیچ کشوری جرات مقابله با آمریکا را نداشت اما ایران اسلامی با هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا در عراق نشان داد که از هیچ ابرقدرتی نمی ترسد و در برابر آنها خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی ۴۰ سال به دنبال شهادت بود ، اظهار داشت : قاسم سلیمانی در برابر جریان حذف اسلام واقعی ایستاد و با رشادت های خود در جهت اعتلای اسلام تلاش نمود.

تسخیری افزود : به ترامپ قمارباز هشدار می دهیم اگر دست از پا خطا کنی، دوست صمیمی تو به آتش کشیده خواهد شد و دیگر چیزی به نام اسراییل در نقشه جهان وجود نخواهد داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمن همان دشمن صدر اسلام است و آنها به دنبال حذف اسلام هستند اما به حول قوه الهی و به برکت خون شهدا نقشه های انها یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.

وی افزود : وقتی به خدا و قرآن پناه ببریم خداوند به یارانش قدرت می دهد تا مستضعفین در جهان حکومت کنند و بساط ظلم و جور در جهان برچیده شود.

او ادامه داد : امروز جایگاه انقلاب اسلامی در جهان مستحکم تر از قبل شده و باید تلاش کنیم تا این روند همچنان ادامه داشته باشد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسیدند.

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

وی در چهارم بهمن ۱۳۸۹ درجه سرلشکری دریافت کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی وی را «شهید زنده» نامیده بود.

سردار سلیمانی نقش مهمی در قدرت نظامی حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشت.

شهرستان ۱۶۶ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران ۵۷۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.