پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وعده نوبخت برای تجهیز بیمارستان رازی قائم‍شهر/ صدور مجوز استخدام 10 هزار نفر کادر درمانی به وزارت بهداشت

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، ظهر امروز محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور به همراه استاندار مازندران، نمایندگان شهرستان قائمشهر، فرماندار شهرستان و معاون فرماندار از بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر بازدید کردند.

نوبخت در این بازدید گفت: پیرو جلسه و صحبتی که با دوستان در ارتباط با تکمیل واحدهای بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران داشتیم، صحبت از این بیمارستان بود که آیا می‌تواند این ۲۷۳ تخت را تجهیز شده تا پایان سال تحویل بدهند یا خیر!

وی افزود: با توجه به اعتباراتی که تا به امروز به این بیمارستان تخصیص داده شد، این تعهد را مسؤولان دانشگاه با تایید آقای استاندار داشت که با دریافت حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار امکان اتمام این ۲۷۳ تخت وجود دارد.

نوبخت تصریح کرد: با توجه به اینکه بیمارستان رازی برای استان مازندران مرکزیت دارد اگر بخواهیم خدمات درمانی به‌ویژه در دوران کرونا به شهروندان بدهیم نیازمند به توسعه امکانات است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون رئیس جمهور ادامه داد: بنابراین با این ۲۷۳ تختی که اضافه و تجهیز شده در اختیار خواهد گرفت و با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه ۱۰ هزار مجوز استخدام هم به دانشگاها به ویژه وزارت بهداشت داد، امیدواریم که عزیزانی که به صورت شرکتی و قراردادی دراین بیمارستان شاغل هستند بتوانند اولویت استخدام داشته باشند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان آماده خواهد شد، نیازمند کادر جدیدی هم هستیم که امیدواریم با این ۱۰ هزار مجوز استخدامی که داده شد، مشکل کمبود کادر درمان نداشته باشیم.

نوبخت همچنین درپاسخ به این سوال که زمان تجهیز چه زمان خواهد بود،گفت: قرار شد حداقل تا اسفند ماه این بیمارستان تجهیز شود.

به گزارش فارس؛ پیش از این دکتر نوبخت از ورزشگاه شهید وطنی نیز بازدید کرد و قول تامین بودجه ساخت سکوی پشت دروازه و تغییر چمن مصنوعی به چمن طبیعی و افتتاح آن تا دهه فجر سال 99 توسط استاندار را داد.

 /۳۱۴۱/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.