پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وعده معاون وزیر کشور برای تأمین اعتبار پروژه زباله‌سوز ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز  به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری،عباس رجبی شهردار ساری عصر امروز دوشنبه به همراه علی بابایی کارنامی و منصورعلی زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری نیروگاه زباله سوز ساری با مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و حسین رجب صلاحی معاون او دیدار و گفتگو کردند.

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ضمن قدردانی از تلاش های منتخبین مردم ساری و میاندورود در مجلس یازدهم شورای اسلامی، استاندار مازندران و شهردار ساری گفت: برای فرآیند تکمیلی پروژه زباله سوز مرکز مازندران در خطه شمال اعتبارات لازم تامین می شود.

وی افزود: روند رو به رشد شهرداری ساری در ساخت نیروگاه زباله سوز این شهر باعث می شود به گونه ای عمل کنیم که پشتیبانی و حمایت لازم را از این شهرداری داشته باشیم و نقش خود را در توسعه پروژه های عمرانی به خوبی ایفا کنیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: این شهرداری با اتخاذ تدابیر لازم به گونه ای عمل کرده که فعالیت های عمرانی متوقف نشود و با تلاش و جدیت استمرار یابد.

حسین رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای كشور با اعلام رضایتمندی از فعالیت مجموعه شهرداری در ساخت پروژه زباله سوز ساری گفت: با حضور عباس رجبی شهردار ساری نیروگاه زباله سوز در مسیر پیشرفت قرار گرفت .

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع پسماند و حل مشکلات مردم در این بخش فرآیند ساخت این پروژه بصورت هفته ای مورد بررسی قرار می گیرد و شاهدیم  مجموعه این شهرداری بسیار فعالانه مشغول تلاشند تا این پروژه مهم را به اجرا و بهره‌برداری برسانند.

علی بابایی کارنامی و منصور علی زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندرود هم با بیان اینکه یکی از مشکلات که در استان های شمالی کشور با آن رو به رو هستیم بحث جمع آوری زباله و پسماند است روند پیشرفت نیروگاه زباله سوز ساری را مطلوب ارزیابی کرده و ابراز داشتند با توجه به فعالیت شبانه روزی مجموعه شهرداری ساری و اراده ای که در مدیریت شهری برای اتمام آن وجود دارد؛ بطور حتم این پروژه در نزدیک ترین زمان به بهره برداری خواهد رسید.

عباس رجبی شهردار ساری در این دیدار تکمیل پروژه زباله سوز ساری را مهم ترین  اقدام شهرداری ساری نام برد که با بهره مندی از ظرفیت های کشوری و استانی با تلاش بی وقفه در حال انجام است.

وی افزود:  تحقق مطالبات مردم مرکز مازندران از جمله اهدافی است که با جدیت دنبال می شود و تلاش می کنیم با ساخت این نیروگاه در سریع ترین زمان ممکن ضمن پاسخ به مطالبات شهروندان معضل زباله ی مرکز استان را هم حل کنیم.

شهردار ساری در ادامه از حمایت و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ساری،استاندار مازندران و فرماندار ساری در تسریع روند احداث پروژه زباله سوز ساری قدردانی کرد.

نیروگاه زباله سوز ساری که یکی از مطالبات مهم شهروندان ساروی بوده است سالها در هاله ای از ابهام مانده بود که با مدیریت عباس رجبی شهردار ساری،این پروژه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت و بنا به اظهارات بابایی کارنامی و زارعی نمایندگان مردم در خانه ملت و مسئولان استانی با هدفمند شدن اجرای این پروژه، پیشرفت این نیروگاه طی یکسال اخیر چشمگیر بوده است.

 برغم مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کووید 19،شهرداری ساری پروژه های عمرانی خود را یکی پس از دیگری به مرحله اجرا درآورد تا بادبان این کشتی را در حوزه عمرانی،گردشگری و خدماتی برافراشته نگه دارد پروژه پل تا پل، فاز دوم ملل، احداث باند سلامت و جاده سلامت در مرکز استان نمونه ای از فعالیت های شهرداری ساری با نگاه به توسعه شهری و خدمات به شهروندان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.