پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر علوم نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه مازندران را افتتاح کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه این بازدید از این نمایشگاه گفت: دستاوردهای فناورانه دانشگاه ها باید با توجه به نیازمندی های بازار و با قابلیت های رقابتی صورت گیرد و تجاری سازی نیز مولفه ای مهم در این عرصه است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه مازندران در ۱۵ غرفه دستاوردهای این دانشگاه در زمینه های مدیریت سبز،‌ پسماند،‌ انرژی و مدیریت برق،‌صنایع غذایی،‌ داروسازی و نساجی را به نمایش گذاشته است.

وزیر علوم برای بازدید از پنج دانشگاه دولتی مازندران، نشست با مسئولان و تشکل های دانشجویی این واحدهای دانشگاهی و افتتاح طرح‌های عمرانی به مازندران سفر کرده است.

نشست با اعضای شورای دانشگاه مازندران که به صورت هفتگی با حضور روسا و معاونان دانشگاههای استان برای بررسی وضعیت و مسائل واحدهای دانشگاهی برگزار می شود این بار با حضور دکتر غلامی برگزار می شود.  

ادای احترام به شهدا با حضور بر سر مزار شهدای پردیس مازندران، بازدید از پروژه های عمرانی این دانشگاه واقع در بابلسر،‌ بازدید از دانشگاه نوشیروانی بابل و نشست با نخبگان و اعضای شورای سیاستگذاری این دانشگاه و نیز حضور در جلسه تشکل های دانشجویی دانشگاه مازندران انجام می شود.  

 حضور در دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی ساری و دانشگاه علم و فناوری مازندران واقع در بهشهر انجام می شود در قالب بازدید  ، نشست با مسئولان دانشگاه و افتتاح چند طرح عمرانی،‌ بازدید از پارک علم و فناوری مازندران ،‌ افتتاح ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با متراژ یک هزار و ۷۵متر در سه طبقه و آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه مرکزی دانشگاه با هدف باز چرخانی و استفاده مجدد از آب با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب در شبانه روز طرح های عمرانی این دانشگاه است،‌ از دیگر برنامه های غلامی در این سفر دو روزه است.

مازندران بیش از ۲۰۰ مرکز دانشگاهی دارد که اکثر این مراکز غیرانتفاعی هستند.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.