پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وحدت را در مازندران تقویت کنیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه آیااستان مازندران در مقایسه با استان‌های دیگر نظیر اصفهان و غیره از شاخص‌های پیشرفت برخوردار هستند، افزود: در هیچ جای دنیا توسط فرد ایجاد نشده بلکه جمعی حاصل شده است.

وی با بیان اینکه دعواهای قومی و قبیله‌ای به استان و شهرمان صدمه زده است، افزود: باید با همگرایی مسئولان و مردم به توسعه استان و کشور فکر کنیم.

بابایی کارنامی یادآور شد: در استان مازندران با اظهار اینکه مازندران و کشور را باید آباد و توسعه یافته کنیم، افزود: اگر نگاهی به آمار و ارقام داشته باشیم، حس ناامیدی خواهیم داشت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات یادآور شد: مردم در سرنوشت کشور اثرگذار هستند و باید مطالبات آنان را به درستی منعکس و پیگیری کرد.

وی با تاکید بر رفع اختلاف بین مسئولان و دستگاه‌های اجرایی داشت، گفت: فرصتی جز کار و تلاش نداریم و بخشی از مشکلات موجود ناشی از عدم تعامل مطلوب بین مسئولان و نمایندگان است.

بابایی با اظهار اینکه ما نیامدیم تا در مقابل مدیران و مسئولان بایستیم، ادامه داد: ما آمدیم تا نگاه را به وحدت و تفکرات مثبت عوض کنیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بین اینکه نمایندگان ناظر بر عملکرد مسئولان و دولت هستند، اظهار داشت: باید توقعات را متناسب با وظایف نمایندگان تنظیم کنیم.

وی با تاکید بر نقد منصفانه اصحاب رسانه از عملکرد مسئولان اظهار داشت: در استان مازندران بیش از ۶۰۰ هزار نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند و باید با تعامل و هم افزایی مشکلات را حل کنیم.

بابایی با اظهار اینکه کرونا بیش از یک میلیون شغل را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: پیش بینی می‌شود بیش از سه تا چهار میلیون شغل نیز تحت تأثیر قرار گیرد.

کد خبر 4942753
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.