پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هوشیاری رهبر همواره موجب هراس دشمنان است

0

حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه و نخبگان را دو اتفاق بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد و از رسانه های خبری و فضای مجازی خواست تا تجزیه و تحلیل مفصلی در این راستا داشته باشند.
وی افزود: در هریک از این دیدارها بویژه سخنان کلیدی رهبر عظیم الشان انقلاب موارد بسیار حساسی وجود دارد که چه برای دوستان و چه دشمنان بی تاثیر نیست.
خطیب جمعه ساری ادامه داد : افزایش توان دفاعی و نظامی بویژه در بحث موشک و نیز جوان ماندن سپاه به لحاظ انرژی و انگیزه از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان نظامی برای رویارویی با استکبار و استعمار جهانی بوده است.
وی گفت: توان نظامی سپاه باید به گونه ای باشد که توان شناسایی و مدیریت منطقه را داشته باشد و همانند سپاه قدس در مقابل آشوب ها و فتنه ها بایستند و اجازه ندهند تا دامن جنگ به داخل مرزهای کشور کشیده شود.
قاسمی دیدار نخبگان و برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای آنان را هم ادامه سخنان رهبر با فرماندهان سپاه ارزیابی کرد و افزود: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب توان علمی در دانش آموختگان دانشگاه های کشور باید به حدی باشد که خارجی ها برای بهره برداری از آن ناگزیر شوند که زبان فارسی را بیاموزند.
وی از پیاده روی اربعین حسینی به عنوان یکی از عوامل بیم و وحشت آمریکا و نظام صهیونیستی نام برد و گفت: دشمنان نظام الهی با ایجاد تشویش و نگرانی در بین مردم عراق سعی دارند تا این رویداد الهی را مخدوش کنند.
قاسمی افزود: دشمنان بخوبی می دانند که پیام امام حسین(ع) تن ندادن به ذلت و خواری است و تنها به اسلام و شیعه ربطی ندارد و راه اباعبدالله با منافع این جهان خواران منافات دارد لذا تاسوعا، عاشورا و اربعین را خطر بزرگی برای خود می دانند.
وی ادامه داد: به رغم تلاش دشمنان برای جلو گیری از آیین اربعین حدود ۳۰ میلیون تن از اقصی نقاط جهان برای برگزاری این رویداد معنوی راهی عراق شدند تا اینگونه ارادت خویش به امام حسین(ع) و انزجارشان را از یزیدیان زمان به نمایش بگذارند.
امام جمعه موقت ساری همچنین از آنچه که به تاخیر انداختن مصوبه منطقه آزاد مازندران نامید گله کرد و خواستار رایزنی برای عملیاتی شدن این مصوبه شد.

   ۹۹۱۹/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.