پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هنرمندان متعهد عقب ماندگی‌های عرصه هنر را جبران کنند

0

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه هنرمندان متعهد عقب ماندگی‌های عرصه هنر را جبران کنند، گفت: متاسفانه شمار معدودی از هنرمندان با مفاهیم زیبای هنر انقلاب اسلامی سازگاری ندارند که باید با ورود و پرورش هنرمندان متعهد این رویه اصلاح شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در جمع هنرمندان سازمان بسیج مازندران اظهار کرد: هنرمندان متعهد و بسیجی برای جبران عقب ماندگی‌ها در عرصه هنر اسلامی ورود کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در زمینه خلق آثار هنری متناسب با مفاهیم و ارزش‌های اسلامی عقب ‌ماندگی‌هایی داریم که باید جبران مافات کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: هنرمندان متعهد و انقلابی باید برای رفع نقایص و کاستی‌های عرصه هنر که برخی از آن‌ها مغایر با شئونات اسلامی در جامعه است، تلاش کنند. 
محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان برای بهره‌گیری از ابزار هنر در مقابله با انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، گفت: باید با ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی در عرصه هنر دشمن را همانند دیگر عرصه‌ها به عقب برانیم.

وی نقش آفرینی هرچه بیشتر جوانان متعهد و مومن در عرصه هنر را ضروری دانست و افزود: مسئولان عرصه فرهنگ و هنر باید فضا را برای حضور هنرمندان متعهد و بسیجی آماده و از جوانان لایق و انقلابی در عرصه هنر حمایت کنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت اسلام به  عرصه هنر، کلام الله مجید را اثر هنری بی‌بدیل در جلوه ملکوت دانست و یادآور شد: شهیدان عالی مقام دفاع مقدس که با رشادت و شهادت صحنه‌های زیبایی در دلدادگی به ولایت و رهبری آفریده‌اند، به‌عنوان هنرمندان واقعی محسوب می‌شوند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.