پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همکاری جامعه بسیجی قائمشهر در تولید ماسک و گان بهداشتی

0

به گزارشض پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، مدیر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه قائمشهر روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با شعار سپاه برای مردم شروع به خدمت رسانی کرده ایم، افزود: حدود ۱۰ روز است که با همت برادران و خواهران بسیجی درسطح و محلات این شهرستان در حال تولید و توزیع ماسک و گان بهداشتی هستیم.

کلثوم آهنگری با اعلام اینکه پایگاهی در روستای سراج کلا شهرستان قائمشهر برادران و خواهران بسیجی در سه شیفت در حال تولید و توزیع ماسک بهداشتی هستند ، گفت که به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ، در هر شیفت ۲۰ نفر اعم از خواهر و برادر بسیجی در حال تولید و دوخت ماسک بهداشتی هستند .

وی با بیان اینکه خواهران و برادران بسیجی در مجتمع فرهنگی آفاق و دانشگاه آزاد قائمشهر هم در حال تولید و دوخت ماسک و گان بهداشتی هستند ، افزود : کارگاهی واقع در منطقه بالاتجن روستای قراخیل ، گاوان آهنگر و قادیکلا هم خواهران و برادران بسیجی در حال تولید و دوخت ماسک بهداشتی هستند .

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه قائمشهر دیگر جایی که ماسک بهداشتی تولید می شود را بازار الماس اعلام کرد و گفت که در هر یک از این کارگاه ها یک رابط بهداشت حضور دارد و تهیه و تامین مواد اولیه مصرفی برای تولید ماسک و گان بهداشتی هم با هماهنگی علوم پزشکی و رعایت پروتکل های مربوط  انجام می گیرد.

آهنگری با اشاره به اینکه امروز حدود ۳ تا پنج هزار ماسک بهداشتی و ۱۳۰ گان بهداشتی تولید شده است ، افزود : این ماسک و گان ها در مراکز بهداشتی ، بیمارستان ها ، پاک بان ها ، راننده های تاکسی ، داروخانه ها و مردم عادی درسطح و محلات این شهر توزیع می شود .

مدیر بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه قائمشهر در پایان از همکاری شهرک سپاه و کارگاهی واقع در کلاگرمحله این شهرستان برای تولید گان و ماسک بهداشتی برای بیمارستان ولایت در شهرستان ساری خبر داد . گفت که این کارگاه در حال تولید ۲ هزار گان بهداشتی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.