پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هفت طرح در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی به بهره‌برداری رسید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، این طرحها شامل اقامتگاه بوم‌گردی و آسفالت راه روستایی رجه به بایع کلا در شهرستان سوادکوه و اقامتگاه بوم‌گردی ، احداث کانال هدایت آبهای سطحی ، روکش آسفالت معابر شهری ، پل باکسی و سد اصلاحی آبخیزداری منابع طبیعی در شهرستان سوادکوه شمالی است.

به گفته رئیس راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه، آسفالت راه روستایی رجه به بایع کلا بطول ۲ هزار و ۴۰۰ متر و به عرض پنج متر به بهره برداری رسید و یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه داشت.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان سوادکوه نیز در مراسم افتتاح یک اقامتگاه بوم‌گردی گفت: اقامتگاه بوم‌گردی با 70 مترمربع در روستای اساس از شهرستان سوادکوه به بهره برداری رسیده است.

محمدحمزه نژاد بیان کرد: برای راه اندازی تکمیل و تجهیز این اقامتگاه ۱۴۰ میلیون تومان هزینه شده است که با به بهره برداری رسیدن این طرح پنج نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت شده اند.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان سوادکوه شمالی در افتتاح طرح بوم‌گردی این شهرستان افزود: اقامتگاه بوم‌گردی با ۱۱۴ سال قدمت تاریخی و هشت هزار و ۳۰۰ متر عرصه و ۲۱۲ متر زیربنا به بهره برداری رسید.

سید مرتضی قربانی گفت که این اقامتگاه بوم‌گردی با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان و مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

وی میزان اشتغال این طرح را پنج نفر به صورت مستقیم اعلام کرد.

شهردار سوادکوه شمالی در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی  گفت : پل باکسی در روستای شورخیل به طول ۱۲ متر و ابعاد باکس ۲ در ۲ و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

کامران احمدی افزود : پروژه آسفالت شهرستان سوادکوه شمالی هم به طول ۳ هزار و ۷۰۰ متر و مساحت سه هزار مترمربع و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت که احداث کانال هدایت آبهای سطحی به طول 300 متر و هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

سد  اصلاحی آبخیزداری دیگر طرحی بود که با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیون تومان در روستای اسلام آباد شهرستان سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید.

7334/1899

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.