پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشدار فرماندار ساری نسبت به شیوع مجدد کرونا

0

عباسعلی رضایی در حاشیه بازدید از اماکن، بازار و معابر عمومی شهر ساری با اشاره به‌احتمال افزایش مجدد شیوع کرونا در مرکز استان، گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان و به طبع آن در شهرستان ساری بعد از مدتی که روند نزولی داشت مجدد رو به رشد است که در صورت بی‌توجهی به هشدارها و رعایت نکات بهداشتی زنگ خطر محسوب می‌شود.
وی با اشاره به‌ضرورت توجیه آحاد جامعه درباره کاهش تجمعات گفت: نباید اجازه عادی جلوه دادن شرایط داده شود بلکه باید با بخش‌هایی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند با جدیت برخورد کرد و حساسیت احتمال ابتلا به ویروس کرونا را در مردم بالا برد.
فرماندار مرکز استان مازندران تنها راه مهار ویروس کرونا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی اعلام و تأکید کرد: مردم این موضوع را رعایت و در محل‌های پرتجمع حتماً از ماسک و دست‌کش استفاده کنند تا شاهد اوج‌گیری مجدد ویروس نباشیم.
رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ساری در ادامه اعلام کرد: در صورت بی‌توجهی به فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های علوم پزشکی، مجبور به بازگشت محدودیت‌های پیش‌بینی‌شده در شرایط قبلی می‌شویم.
مقام عالی دولت در شهرستان ساری بابیان اینکه کمترین غفلت در مدیریت کرونا‌ پیامدهای جبران‌ناپذیری در پی دارد از مردم درخواست کرد با رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از تجمعات، مانع اعمال محدودیت‌های کسب‌وکار در شهرستان شوند.
?️ @asrsari

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.