پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشدارقاطع به متصرفان بستر رودخانه‌ها/ اقدامات خلاف قانون در شرایط کرونایی مخفی نمی‌ماند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حامد عبداللهی امشب در جمع خبرنگاران با هشدار قاطع به متخلفان و متصرفان بستر مجاری و منابع آبی، گفت: با حمایت بسیار خوب دستگاه قضایی به‌ویژه دادستان مازندران و همراهی نیروی انتظامی طی یک ماه گذشته تنها در رودخانه کورکورسر طی دو مرحله موفق به آزادسازی بستر به مساحت 5 هزار و 900 متر مربع شدیم که مورد دوم آن در صبح امروز در بازه شهری نوشهر به مساحت 2هزار و 900 مترمربع بوده است.

وی با بیان اینکه برخی از متخلفان به تصور اینکه در شرایط کرونایی اقدامات خلاف قانون آنها از دید ماموران  و مجریان قانون  مخفی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: گروه‌های گشت و بازرسی و ماموران ماده 30 این امور در هیچ شرایطی، فعالیت خود را تعطیل نخواهند کرد.

مدیر منابع آب شهرستان‌های نوشهر ، چالوس و کلاردشت اضافه کرد: این امور علاوه بر معرفی متصرفان به مراجع قضایی ،انفال و اراضی عمومی را آزاد و تاسیسات احداثی را تخریب خواهد کرد.

عبداللهی تصریح کرد: در آزادسازی بستر علاوه برخورداری از حمایت دستگاه قضایی و انتظامی، برخی از نهادها و ادارات از جمله شهرداری‌ها مشارکت فعال دارند که جا دارد از مدیران و همکاران آنها قدرانی شود.

 /86034/ع/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.