پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هشت خرید جدید تیم نساجی قائمشهر برای فصل جدید

0

فرهاد کوچک زاده عصر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مجتبی رمضانی، مجتبی بیژن، میلاد سرلک، حسن جعفری، مهرداد کفشگری، رضا علیاری، بهزاد دهقانی و سهیل رحمانی را از جمله بازیکنانی اعلام کرد که با تفکر سرمربی جدید این تیم (مهاجری) به نساجی قائمشهر پیوستند تا این تیم را در فصل پیشرو در لیگ برتر کمک کنند.
وی اضافه کرد: همچنین با چند بازیکن فصل گذشته این تیم چون محمد عباسزاده، حامد شیری، سجاد عاشوری و محمد آبشک نیز قرارداد منعقد شد و احتمال می‌رود با تعداد دیگری از این بازیکنان نیز قرارداد با نظر سرمربی جدید انجام شود.
وی اظهار داشت: در مجموع با احتساب تعدادی از بازیکنان تیم امید که به تیم بزرگسالان نساجی آمدند؛ هم اکنون حدود ۲۵ بازیکن با تیم ما در کمپ تهران تمرین آمادگی را انجام می‌دهند و قطعاً تعدادی از این بازیکنان نیز در فهرست خروجی قرار می‌گیرند.
کوچک زاده یادآور شد: بازیکنان در کمپ تهران به دور از حواشی نقل و انتقال امتیاز باشگاه، تمرینات آماده سازی را پشت سر خواهند گذراند و امیدواریم که بتوانیم در فصل آینده بهتر از فصل قبل با نساجی در لیگ برتر بدرخشیم و دل هواداران مازنی را شاد کنیم.
بی خیال حواشی نقل و انتقال
سرپرست نساجی قائمشهر در مورد حواشی ایجادی ناشی از نقل و انتقال و تا حدودی بلاتکلیفی تیمش گفت: اگرچه به صورت غیر مستقیم این حواشی می‌تواند در روحیه عوامل تیم ما تأثیرگذار باشد، ولی اکثر بازیکنان و بدنه تیم با این مسائل نقل و انتقال تا حد زیادی آشنایی دارند و با این تفاسیر زیاد تمرینات ما تحت شعاع این حواشی قرار نگرفته است.
کوچک زاده می‌گوید: با بازیکنان حتی کادر فنی تیم صحبت شده تا بی خیال این حواشی به تمرین آماده سازی بپردازند و قطعاً بزودی آرامش به باشگاه و تیم نساجی بر می‌گردد.
وی در عین حال از مالکان جدید باشگاه خواسته تا هر چه سریع‌تر حواشی نقل و انتقال را به پایان ببرند تا تیمشان بتواند با آرامش بیشتری تمرینات آماده سازی را پشت سر بگذارد.
نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان معتبرترین لیگ فوتبالی کشور است که در سال گذشته پس از ۲۴ سال انتظار به این رقابت‌ها رسید و توانست در نخستین سال حضورش رتبه دهم جدول را به خود اختصاص دهد.
اگرچه این تیم در نخستین سال حضورش ۲ سرمربی از نسل جدید (جواد نکونام) و نسل قدیم (مجید جلالی) را تجربه کرد، ولی در پایان با جلالی با کسب ۳۶ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند و جلالی نیز به دلیل حواشی پایان فصل این تیم را ترک کرد تا رضا مهاجری سرمربی اسبق پدیده شهر مشهد و سال قبل ماشین سازی تبریز مسؤولیت کادر فنی این تیم را برای فصل آینده بر عهده گیرد.
حدود دو هفته قبل امتیاز باشگاه نساجی قائمشهر به ۲ مالک جدید بخش خصوصی واگذار شد و به دلیل پاس نشدن چک اول خریدار که گفته می‌شود دلیل آن عدم تسویه حساب بازیکنان و بدهی سال قبل نساجی از سوی مالکان قبلی بود، تا حدودی این واگذاری با اگر و اما مواجه شد که در صورت تداوم این روند می‌تواند حواشی را برای نساجی تیم شهر خسته ایجاد کند.
۶۹۸۲
/ ‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.