پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیروی زمینی سپاه در مازندران بیمارستان صحرایی برپا می‌کند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، سردار محمدحسین بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا ، این بیمارستان در شهر بابل مستقر خواهد شد و هم اکنون نیز در حال فراهم شدن مقدمات انتقال تجهیزات هستیم.

وی همچنین از آمادگی کامل برای برپایی بیمارستان صحرایی از سوی نیروی دریایی سپاه در شهر چالوس خبر داد و گفت : تمامی مقدمات برای نگهداری از بیماران کرونایی در این بیمارستان فراهم شده است و در صورت لازم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین از آمادگی کامل پایگاه های سپاه استان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی خبر داد و افزود: مقابله با ویروس کرونا باید به عنوان درسی برای بالا بردن سطح آمادگی تمامی نیروهای نظامی و خدماتی استان باشد.

 

۱۰۰ هزار بسیجی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا

بابایی همچنین از فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار نیروی بسیجی مازندران در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت : فعالیت های نیروی های بسیجی به سه بخش تولید اقلام بهداشتی ، آموزش نگهداری از بیماران کرونایی و پاکسازی و ضدعفونی کردن معابر عمومی و منازل تقسیم بندی شده است.

وی افزود : در حال حاضر بیش از ۲ هزار نیروی بسیجی استان مشغول تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک ، گان( لباس بیمارستانی)، مایه ضدعفونی کننده و دیگر موارد هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت که تا کنون ۱۱۰ کارگاه تولید تجهیزات بهداشتی در استان از سوی بسیج پزشکان مجوز دریافت کرده است که همگی طبق استانداردهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فعالیت دارند.

بابایی اظهار داشت : ۷۷ هزار نیروی بسیجی نیز در سطح استان مشغول پاکسازی معابر و منازل مردم هستند و بنا بر توصیه های دانشگاه علوم پزشکی این فعالیت تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

او تاکید کرد: سپاه مازندران با تمام ظرفیت خود در خدمات رسانی به مردم آماگی دارد و فعالیت ما در چارچوب توصیه های پزشکی و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تنظیم می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.