پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نوریان رییس شورای بخش چهاردانگه، با روند موجود زباله سوز ساری تا یک سال دیگر افتتاح نخواهد شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، جلسه دکتر علی بابایی کارنامی نماینده متنخب مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر و رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه و شهردارکیاسر، امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ در دفتر شورای اسلامی شهر کیاسر برگزارشد.

در  این جلسه محمد رضا نوریان رییس شورای اسلامی بخش چهاردانگه، ضمن خیر مقدم و تبریک انتخاب دکتر بابایی به عنوان نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: انشاالله با حضور جنابعالی و همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و بخش چهاردانگه بتوانیم قدم هایی برای رفع محرومیت منطقه برداریم.

وی اهم مشکلات بخش چهاردانگه را به شرح ذیل جمع بندی کرد:

1- محور حیاتی و مهم کیاسر که استان های شمالی را به شرق و جنوب کشور متصل می‌کند هر روزدر حال تخریب و ازبین رفتن است و جان و مال مردم در خطرجدی است.

2- بیش از14سال زباله به منطقه منتقل میشود و دیگر مردم چهاردانگه تحمل زباله شهرستان ساری را ندارند، اما احداث نیروگاه زباله سوز به کندی پیش می‌رود و حتی یکسال دیگر افتتاح نخواهد شد.

3- احداث راه ارتباطی بین بخش‌های دودانگه و چهاردانگه ، این راه ارتباطی فاصله چهاردانگه با تهران را کاهش میدهد و باعث رونق گردشگری می‌شود.

4- مجوزاحداث ساخت و ساز تجاری در دو طرف جاده از شهرک صنعتی تا شهر کیاسر جهت اشتغال زایی  و رونق گردشگری

5- در زمینه واگذاری اماکن گردشگری بخش چهاردانگه مقررات رعایت نشده است.

6- پیگیری احداث واحد پتروشیمی در پشت کوه با توجه به انتقال لوله گاز جهت ایجاد اشتغال پایدار دربخش چهاردانگه

7- منابع طبیعی به وظیفه قانونی خود در تخصیص چوب ها و برداشت ماسه در جهت لایروبی رودخانه ها عمل نکرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.