پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمای شهری در ساری زیباسازی می شود

0

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس رجبی در جلسه‌ای که با حضور شهرداران مناطق سه گانه شهری و معاونان و جمعی از مدیران شهری شهرداری ساری برگزار شد با تاکید بر تقویت زمینه‌های نشاط اجتماعی در بین مردم در شرایط خاص شیوع بیماری کرونا گفت: مناطق سه گانه و سازمان‌های مربوطه از هیچ اقدامی در راستای افزایش انگیزه و تقویت نشاط اجتماعی شهر و شهروندان دریغ نکنند.

وی افزود: بهبود نمای بصری شهر می‌تواند یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری ساری در راستای سلامت شهروندان و افزایش نشاط عمومی باشد.

شهردار ساری رنگ آمیزی جداول، نصب المان‌های شهری، تیرهای روشنایی و نورپردازی مناسب در شب را از مهم‌ترین خدمات برای بهبود نمای بصری شهری دانست و اظهار کرد: بدون تردید رنگ آمیزی موارد فوق یکی از ساده‌ترین روش‌های بهبود نمای بصری و زیبا سازی شهری است که می‌تواند تأثیر بسزایی در تقویت روحیه مردم و افزایش نشاط شهروندی داشته باشد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه مبارکه ولایت و فرارسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر از شهرداران مناطق خواست تا با توجه بیشتر به ضرورت تقویت روحیه شهروندان در روزهای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، نصب المان‌های مرتبط با این ایام و رنگ آمیزی، زیباسازی و بهبود منظر شهری را در دستور کارهای ویژه قرار دهند و گزارش اقدامات را به شهروندان ارائه کنند.

کد خبر 4982158
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.