پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماینده نوشهر:مسوولان باید بیش از پیش بر قیمت کالاها نظارت کنند

0

قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این طرح یک تکلیف قانونی بوده و باید هم اجرایی می شد ولی بنا به دلایلی روند اجرای ان مسکوت مانده بود.

وی با بیان اینکه افزایش یکباره قیمت بنزین باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده ، افزود:  طبیعتا اجرای این طرح و افزایش تدریجی بنزین تا حدودی برای مردم قابل تحمل بود ضمن آنکه به طور دقیق میزان سوخت مورد نیاز و مصرفی نیز در کشور مشخص می شد.

وی، گفت : امروز گزارش ها و بررسی ها نشان می دهد که پس از اجرای این طرح ملی ، قیمت برخی از اجناس مورد نیاز مردم افزایش یافته است در حالی که قرار نبود پس از اجرای این طرح چنین تغییراتی صورت گیرد و ادامه این رویه مشکلات مردم را مضاعف خواهد کرد.

احمدی لاشکی تاکید کرد : برای جلوگیری از روند افزایشی قیمت کالاها در بازار باید کنترل و نظارت بیش از پیش صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.

نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی های اخیر ناشی از افزایش قیمت بنزین در کشور ، گفت : اگرچه عده ای با هدف اعتراض به گرانی بنزین و فرار از مشکلات ناشی از آن در چند روز اخیر به کف خیابان ها رفتند و به نظرم خواسته ای به حقی داشتند ولی در میان آن ها برخی بودند که دنبال اهدافی دیگری و آن هم براندازی این نظام بودند و دست به اغتشاش زدند.

وی افزود : درصورتی اگر تدبیر و درایت رهبری فرزانه نبود ، حجم خسارت های ناشی از این اتفاق تلخ در کشور چند برابر بیشتر می شد و نکته مهم تر آنکه اگر با سخنرانی معظم له در روز بیست و پنجم آبان ماه از طریق رسانه ملی در حقیقت حجت را بر مردم تمام کرد که چنین تصمیمی از سوی سران سه قوا بوده است و رهبری نیز موافق اجرای چنین طرحی بوده منوط برآنکه فشاری از لحاظ اقتصادی مردم متحمل نشوند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: امروز در پی این اتفاقات تلخ  دیده شده بسیاری از شبکه های بیگانه با ترفندهای متعدد در صدد فرافکنی و غبار آلود کردن فضای جامعه هستند و سعی دارند از این اتفاقی که رخ داده مردم را مایوس کنند تابتوانند زمینه مشارکت مردم در صحنه های سیاسی بویژه  انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را کاهش دهند.

احمدی لاشکی تاکید کرد در این شرایط حساس باید زمینه مشارکت مردم برای حضور در این رویداد سیاسی و همایش ملی  تقویت کرد و  اجازه نداد دشمن از این فضای پیش آمده سوء استفاده ای کند.  

وی در ادامه به ارائه گزارشی از پیگیری های انجام داده و به بار نشسته با همکاری دولت در حوزه انتخابیه اش پرداخت و گفت که طی هفت سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی در شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت انجام گرفته که مهم ترین آن می توان به روکش آسفالت بیشتر راه های روستایی ، گازرسانی ، توسعه و تجهیز فرودگاه نوشهر، بهره برداری از ورزشگاه شهدای نوشهر ، افتتاح فاز نخست نیروگاه ۴۶۰ مگاواتی،  اجرای طرح ملی آبرسانی به شهرهای نوشهر، چالوس ، مرزن آباد و هچیرود و ۱۲۹ روستا و پارچه آبادی ، ساخت ساختمان اداری آموزش و پرورش اشاره کرد.    

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.