پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمایش «هوموریباس» اول تیرماه در تالار حافظ به صحنه می‌رود

یاسر خاسب از آغاز گفتگو‌ها با مسئولان تالار حافظ در خصوص اجرای عمومی نمایش هوموریباس در این سالن خبر داد.

0

 

این اثر کاری از گروه نمایش «بدن دیوانه» است که پیش از این در سی و دومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود.

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از پايگاه خبري تئاتر،  یاسر خاسب از آغاز گفتگو‌ها با مسئولان تالار حافظ در خصوص اجرای عمومی نمایش هموریباس در این سالن خبر داد. خاسب ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با این خبر عنوان کرد: مدتی است که در پی اجرای عمومی این نمایش هستم و بر همین اساس گفتگوهای اولیه با مسولان تالار حافظ صورت گرفته است که امیدوارم در نهایت به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر امکان اعلام زمان و محل مشخص برای اجرای “هوموریباس” وجود ندارد اما صحبت‌هایی برای اول تیرماه صورت گرفته و برای ما هم بهتر است کار را در سالن حافظ به صحنه ببریم.

این بازیگر و کارگردان در پاسخ به این سوال که با توجه به هزینه‌ی سنگین اجاره سالن و زمان نامناسب آیا بهتر نیست تغییراتی در نظر بگیرد اظهار داشت: امکان تغییر زمان اجرا وجود نداشت به این دعلت که در این صورت ناچار بودیم با یک گروه دیگر با گروهی دیگر مشترک باشیم.

خاسب تصریح کرد: متاسفانه زمان اجرا اصلا خوب نیست و با برگزاری جام جهانی و ماه رمضان هم‌زمان می‌شود که قطعا به کار لطمه می‌زند اما چاره‌ای نداریم و باید اجرا کنیم.

نمایش «همو ریباس» کاری از گروه نمایشی «بدن دیوانه» پیش از این در سی و دومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود.

……………………………………………………….

 

چهاردانگه نیوز: یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر مطرح و بین المللی تئاتر کشور است. ایشان اهل روستای بالاده از توابع منطقه ی دوسرشمار، دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه و متولد شهرستان بهشهر و اکنون ساکن تهران هستند. آقای خاسب تا کنون اجراهای زیاد و موفقی در مقام کارگردان و بازیگر در عرصه ی تئاتر و در سطح بین المللی انجام داده و به چندین کشور برای اجرا سفر کرده اند. ایشان سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه هستند.

در ضمن آقای خاسب فرزند شهید عبدالخالق خاسب، یکی از شهدای گرانقدر بخش چهاردانگه می باشند. پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، برای ایشان در عرصه ی هنری و همه ی عرصه های زندگی آرزوی بهروزی و موفقیت می کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.