پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمايش مسير جاده ساري – كياسر بر روي نقشه

در این نقشه ها می توانید مسیری که این جاده از ساری به کیاسر و بلعکس طی می کند و روستاهایی که در مسیر جاده قرار دارند را مشاهده کنید.

1

 

جاده ی ساری – کیاسر جاده ی مواصلاتی بین استان های مازندران و سمنان می باشد که چشم انداز بی نظیر طبیعی در این جاده، چشم هر مسافری را که برای اولین بار از این جاده عبور کند خیره خواهد کرد. زیبایی این جاده بیشتر به خاطر جنگلی بودن آن است، در واقع می توان گفت که این مسیر طولانی ترین جاده ی جنگلی ایران می باشد. جاده ی ساری به کیاسر و ادامه ی آن تا سمنان در تمام فصول سال زیبایی خاص خود را دارد، حتی در زمستان اگر به واسطه ی برف بسته نباشد به ویژه از کیاسر به سمت سمنان بسیار زیبا و چشم نواز است.

بدون تردید حجم بالای ترافیکی جاده ساری به کیاسر در ایام بهار و تابستان و به ویژه در ایام نوروز کمتر از جاده های ارتباطی شمال به پایتخت نیست و بسیاری از مسافران برای سفر به مشهد مقدس و حتی سفر به استانهای مرکزی ایران نظیر یزد و اصفهان این مسیر را انتخاب می کنند.

تصاویری که در ادامه خواهید دید مسیر جاده ی ساری به کیاسر بر روی نقشه و همچنین بر روی تصویر ماهواره ای را نشان می دهد که این تصاویر از گوگل ارث و توسط وب سايت بهراه استخراج شده است. در این نقشه ها می توانید مسیری که این جاده از ساری به کیاسر و بلعکس طی می کند و روستاهایی که در مسیر جاده قرار دارند را مشاهده کنید.

 

براي ديدن تصاوير در اندازه بزرگتر روي آنها كليك كنيد.

kiasar-sari-map

مسیر جاده ساری – کیاسر بر روی نقشه

 

kiasar-sari-mahvareh

مسیر جاده ساری – کیاسر بر روی تصویر ماهواره ای

 

برداشت تصاوير از وب سايت بهراه

 

1 نظر
  1. قادری می گوید

    ممنون از اطلاع رسانی شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.