پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نقش ارزنده رسانه های مازندران در مقابله با فساد

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان ظهر سه شنبه در اختتامیه جشنواره مطبوعات استان با اشاره به نقش رسانه‌ها در مسائل مختلف و رفع مشکلات مردم افزود: ارتباط و تعامل مطلوب با رسانه سبب انسجام اجتماعی و سیاسی بیشتری در استان شده و اعتماد عمومی مردم افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت درحوزه های سرمایه گذاری نیز در استان مرهون نقش رسانه‌ها است، با تاکید بر نقد منصفانه و قانونمند اظهار داشت: آشنایی با قانون و نقد منصفانه سبب پیشبرد امور و رفع مشکلات فراروی می‌شود.

استاندار مازندران، طرح مسائل خانوادگی و شخصی را در حوزه رسانه امری نادرست برشمرد و خواستار راه اندازی دفتر شورای حل اختلاف حوزه رسانه در استانداری برای رسیدگی و رفع مشکلات فراروی شد.

حسین زادگان با عنوان اینکه تمام هدف این است که پای رسانه به محاکم و دستگاه قضائی کشیده نشود، گفت: با راه اندازی دفتر رسیدگی به مسائل رسانه در استانداری سبب می‌شود ۹۰ درصد مسائل و اختلافات و شکایات رفع شود.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها برای مقابله با فساد در استان بسیار بالا بوده است، از خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان چشم بینای دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و گفت: هر میزان رسانه‌ها مستقل باشند، ماندگاری رسانه را ارتقا خواهد داد.

وی گفت: برای توسعه استان هم صدایی بین بخش‌های مختلف از جمله رسانه در استان وجود دارد.

حسین زادگان با عنوان اینکه بخش زیادی از سلامت مردم در دوران کرونایی مدیون رسانه‌ها است، گفت: رسانه‌ها در دوران مختلف مانند سیل، مسائل بنزینی و غیره نقش اثرگذاری در تنویر افکار عمومی داشته است.

استاندار مازندران با تاکید بر افزایش مناسبات با کشورهای حاشیه خزر خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه در این زمینه شد.

کد خبر 4940198
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.