پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نساجی بازی خانگی نیم فصل دوم را با باخت شروع کرد

0

نماینده مازندران بازی هفته هیجدهم را در ورزشگاه خانگی شهید وطنی قائمشهر با نتیجه ۳ بر ۱ به سایپای تهران باخت.

گل های ساپیا را در این دیدار امیرحسین حسین زاده و محمدرضا  سلیمانی و آرمان رمضانی به ثمر رساندند و و تک گل نساجی هم توسط مجتبی بیژن به ثمر رسید.

نساجی که در این بازی یک پنالتی را از دست داد ، با ۱۹ امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی ماند ولی سایپا با کسب این پیروزی خارج از خانه ۱۸ امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رسید.

ترکیب نساجی
علیرضا حقیقی، حامد شیری ( محمد مهدی نظری)، حسین ماهینی، مجتبی بیژن، اسحاق قهاری، مجتبی ممشلی، سید محمد میری، علی اصغر عاشوری، رضا دهقانی، رحمان جعفری و روح الله باقری.

ترکیب سایپا تهران
حامد فلاح زاده، سیعد محمدفرد، روزبه شاه علی دوست، رضا جعفری، امیر حسین حسین زاده، آرمین سهرابیان، حسین کامیاب، محمدرضا سلیمانی، سید ابوالفصل جلالی، خالد شفیعی ، محمد صادق بارانی.

«پیام حیدری» قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به «محمد عباس زاده» و «احسان قهاری» بازیکنان نساجی و «سعید محمد فر» بازیکن تیم سایپا به علت خطای عمد به روی بازیکن حریف کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.
قاضی را در داوری بازی نساجی و سایپای تهران ، فرزاد بهرانی  و علیرضا مرادی کمک کردند و محسن قهرمانی هم به عنوان ناظر فدراسیون بازی را از نزدیک تماشا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.