پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین کارگاه هم‌اندیشی حفاظت از گونه جانوری «شوکا» در پارک ملی کیاسر

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط‌ زیست مازندران گفت: نخستین کارگاه هم‌اندیشی بررسی و تعیین راهکارهای حفاظت از گونه شوکا برگزار می‌شود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، کوروس ربیعی در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه نخستین کارگاه هم‌اندیشی بررسی و تعیین راهکارهای حفاظت از گونه شوکا برگزار می‌شود، اظهار کرد: به‌منظور تعیین راهکارهای حفاظت از گونه با ارزش شوکا نخستین کارگاه هم‌اندیشی کارشناسان حیات وحش ادارات کل استان‌ها، در مازندران برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط‌ زیست مازندران، افزود: کارگاه هم‌اندیشی بررسی و تعیین راهکارهای حفاظت بهتر از گونه با ارزش شوکا (کوچک‌ترین گوزن ایرانی) با هدف دستیابی مناسب به وضعیت شوکا در زیستگاه‌های طبیعی انجام می‌شود.

 

این مسئول زیستگاه شوکا را در حوزه جنگل‌های شمال و شمال غرب کشور دانست و اضافه کرد: برنامه‌های حفاظت و بهبود وضعیت پایش آن در ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه سال‌جاری در محل اداره حفاظت محیط‌ زیست پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کیاسر با حضور اساتید دانشگاه، مدیران و کارشناسان دفتر تنوع زیستی، حیات وحش و کارشناسانی از استان‌های شمال و شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.