پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نخستین کاروان راهیان‌نور دانش آموزی مازندران عازم سرزمین عشق شدند

0

دانش آموزان ناحیه ۱ و ۲ ساری نخستین مسافران کاروان های استان مازندران هستند که در فصل جدید راهیان نور دانش آموزی راهی مناطق عملیاتی می شوند. 

نخستین کاروان از راهیان نور دانش آموزی مازندران مرکب از ۴۰۰ دانش آموز دختر پایه متوسطه دوم هستند که به وسیله ۱۱ دستگاه اتوبوس ساری را ترک کردند.

 امسال به دلیل افتتاحیه متمرکز راهیان نور دانش آموزی در پارک موزه دفاع مقدس پایتخت کشور، دانش آموزان مازندرانی نیز در ایستگاه نخست به تهران خواهند رفت تا در افتتاحیه حضور داشته باشند. 

مرحله اول اعزام راهیان نور دانش آموزی مربوط به دانش آموزان دختر است و کاروان پسران از ابتدای بهمن ماه امسال به مناطق عملیاتی اعزام می شوند. 

مدت سفر برای راهیان نور دانش اموزی امسال همانند سالهای گذشته چهار روز است که ۲ روز در مسیر و ۲ روز دیگر نیز در منطقه مستقر خواهند شد. هزینه این سفر برای هر دانش آموز ۱۰۰ هزار تومان است. 

 امسال برنامه زیارت مرقد امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی و بازدید و زیارت حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران به برنامه سفر راهیان نور اضافه شده است . 

سال گذشته ۹ هزار دانش آموزان پسر و دختر از مازندارن به سفر راهیان نور اعزام شدند . پارسال در مجموع ۲۶ هزار نفر از مازندران در قالب کاروان راهیان نور به دیدن مناطق عملیاتی دفاع مقدس رفتند.

بنا به اعلام سپاه کربلا و بسیج دانش آموزی مازندران هیچ محدودیتی برای ثبت نام راهیان نور دانش آموزی وجود ندارد و برای هر میزان ثبت نام برنامه ریزی شده است . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.