پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نجات 6 غریق در سواحل مازندران طی 2 روز/ ادامه حضور ناجیان با تصمیم ستاد کرونا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

نقی کریمیان امروز درباره حضور ناجیان غریق در سواحل مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به حضور 500 ناجی غریق از روز پنج‌شنبه یکم خرداد در سواحل استان، اظهار کرد: استقرار ناجیان غریق به‌منظور تعطیلات عیدفطر و جلوگیری از غرق شدن هموطنان در سواحل  شلوغ استان انجام شد.

وی با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه تاکنون 6 نفر از غرق شدن نجات یافتند.، اضافه کرد: براساس دستورالعمل پوشش مناطق سنگ‌جین و دنج سواحل استان برعهده نیروی انتظامی خواهد بود.

رئیس هیات نجات غریق مازندران به حضور ناجیان غریق تا روز دوشنبه پنجم خرداد ماه در سواحل تعیین شده اشاره و تصریح کرد: ادامه حضور ناجیان غریق بعد از این مدت براساس تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا خواهد بود که درصورت ادامه طرح دریا ناجیان غریق با افزایش تعداد کل سواحل استان را تحت پوشش قرار خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه توصیه ما این است که مردم و مسافران به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از دریا استفاده نکنند، خاطرنشان کرد: 100 نفر از قایق‌رانان و جت‌رانان نیز در این ایام به‌صورت داوطلبانه فعالیت دارند که لازم است مردم و مسافران هشدارها را جدی بگیرند.

 /86034/ع/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.