پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نجات‌ 110 نفر از غرق شدن در دریای مازندران/ تاکید بر جدی گرفتن هشدارها

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اظهار کرد: ناجیان غریق از یکم خرداد ماه با پوشش ۵۰ درصدی در سواحل شلوغ استان مستقر شدند که از ۱۴ خرداد ماه پوشش آنان به ۱۰۰ درصد آن هم در ۳۷۵ نقطه حادثه‌خیز استان رسید.

*پرهیز از شنا در خارج از ساعات کاری ناجیان غریق

وی افزود: ساعات کار ناجیان غریق نیز از ساعت ۸ تا ۲۰ است که تمام تاکید ما این است که هم مردم و هم مسافران با رعایت همه مسائل و هشدارها در این ساعات وارد دریا شوند و خارج از این ساعات وارد طرح‌های دریا نشوند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه تعداد نجات‌یافتگان در طرح‌های دریا از ۱۰۰ نفر گذشت، اضافه کرد: طی ۲۳ روز گذشته تاکنون ۱۱۰ نفر از خطر غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۹۰ نفر مرد و ۲۰ نفر زن هستند.

*پایان تلخ زندگی 2 تن در دریا

کریمیان تصریح کرد: غرق شدن خبر تلخی است که متاسفانه تاکنون دو تن جان خود را در دریای مازندران از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: حتی یک غرقی هم زیاد است مهم‌ترین موضوع این است هیچ غرقی نداشته باشیم که تحقق این مهم مستلزم همکاری همه مردم و مسافران است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران یادآور شد: امروز در شهرستان بابلسر ساعت ۲۰:۳۰ یعنی بعد از ساعت کاری منجیان، پنج نفر جوان اهل مازندران وارد دریا شدند که با کمک قایق‌رانان چهار نفر در ساحل احیا شدند و یک نفر نیز به بیمارستان اعزام شد که لازم است توصیه‌ها و هشدارها بیشتر جدی گرفته شود.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.