پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نام نویسی ۱۴ هزار نفر از جمعیت مازندران در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت

0

ایسنا/مازندران مدیرکل بیمه سلامت مازندران از نام نویسی۱۴ هزار نفر از جمعیت این استان در طرح پوشش اجباری بیمه سلامت خبر داد و گفت: ماهانه ۹۰۰ هزار تومان به ازای هر ماه مراجعه بیماران خاص توسط بیمه سلامت هزینه می‌شود و در ماه حدود ۵ میلیون تومان هزینه خواهند داشت.

رسول ظفرمند عصر امروز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران استان مازندران با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۵۹۰ بیمار خاص در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیماران خاص در زمینه‌های پیوند کلیه، دیالیز و هموفیلی خدمات دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیماران خاص نگران باز پرداخت، حق سرانه و خدمات بستری نباشد، تصریح کرد: در سال جدید با تشکل ستاد نوروزی و میز خدمت به بیماران و جامعه تحت پوشش خدمت ارائه کرده‌ایم.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران تثبیت و استمرار اجرای چهار طرح الکترونیکی در بیمه سلامت را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: با اجرای طرح‌های الکترونیکی ۱۹ برگ از پرونده‌های سلامت بیماران کاسته شده است.
ظفرمند حذف دفترچه‌های کاغذی را از مهمترین برنامه‌ها این سازمان دانست و افزود: براساس فرمول ارائه شده هر فرد بیمه شده تنها از یک بیمه می‌تواند استفاده کند و سیستم تنها یک بیمه را نشان خواهد داد.

وی از داروخانه‌های طرف قرارداد توقع همکاری بیشتر داشت و خاطرنشان کرد: همه پزشکان بخش شهری با بیمه سلامت قرار داد نیستند و در راستای گسترش خدمات نیازمند این مهم هستیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.