پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهاجری: داربی من بازی نساجی و شاهین است

0

سرمربی نساجی قائم‌شهر می‌گوید تمرکز را روی بازی تیمش با شاهین گذاشته و توجهی به داربی تهران ندارد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، رضا مهاجری ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: تیم شاهین تغییر و تحولات خوبی در ماه‌های اخیر داشته و نتایج این تیم گواهی بر این مطلب است. ما خودمان را برای این دیدار آماده کرده‌ایم. هفته گذشته نتیجه غیرقابل انتظاری در خانه گرفتیم و شرمنده هواداران شدیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم سه امتیاز لازم را کسب کنیم.

او ادامه داد: این بازی نیاز به تمرکز بالایی دارد. روی نقاط ضعف و قوت تیم مقابل کار کردیم. اگر بازیکنان ما تمرکز لازم را داشته باشند، می‌توانیم روز خوبی را رقم بزنیم و باخت بد مقابل سایپا را به گوش فراموشی بسپاریم.

سرمربی نساجی درباره پیروزی شاهین در بازی اخیرش مقابل پیکان اظهار کرد: یک بازی سخت در انتظار ما است. امیدوارم با درک این شرایط پای خودمان را در زمین مسابقه بگذاریم. شاهین تیم خوبی است و نتایجش در بازی‌های اخیر کار ما را سخت‌تر می‌کند.

مهاجری درباره اصرار او بر بازی تیمش روی زمین و خودداری از ارسال پاس‌های بلند گفت: ما سخت‌ترین نوع فوتبال را انجام می‌دهیم و نیاز به زمان دارد. زمانی که این کار را شروع کردیم، روز به روز بهتر شدیم اما جدایی چند بازیکن در نیم‌فصل، یک مقدار ما را از هماهنگی دور کرد. می‌دانستم در مسیر سختی گام برداشتم. با این حال اگر این فوتبال جا می‌افتاد، بازی ما غیر قابل پیش‌بینی می‌شد. با درک همین شرایط، اگر در خانه هم باختیم، تماشاگر از ما راضی بوده است.

سرمربی نساجی قائم‌شهر درباره داربی ۹۱ تهران نیز اظهار کرد: سعی کردم تمرکزم روی بازی تیمم باشد. تمام فکر، ذکر و داربی من، بازی فردا است. سعی کردیم بازیکنان هم تمرکز خود را روی بازی با شاهین بگذارند.

وی ادامه داد: خاطرم هست زمانی که شاهین با ویسی به قائم‌شهر آمد، تماشاگران این تیم را تشویق کردند. این فرهنگ را باید جلو ببریم. امیدواریم در سایر شهرها هم این فرهنگ جا بیفتد.

مهاجری تاکید کرد: تیم ما نیاز به زمان دارد تا فوتبال خوبی را ارائه دهد. ما در آمار و ارقام فنی جزو چند تیم خوب لیگ هستیم اما در جدول باید وضعیت‌مان را بهبود ببخشیم. برای رسیدن به نتیجه و بازی ایده‌آل، باید زمان کوتاه‌تری را طی کنیم و به موفقیت برسیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.