پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مهاجری: برد خانگی نساجی مرهون تماشاگران است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، محمدرضا مهاجری جمعه شب در کنفرانس خبری پس از برد ۲ بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر، افزود :  خوشحالم که توانستیم از دو بازی خانگی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر در برابر تماشاگران به پیروزی برسیم و این برد قدم ما را برای ادامه راه محکم تر کرده است.
وی ادامه داد : ما لیگ برتر را در فصل جاری تازه شروع کردیم و  با وجود اینکه نتایج خوبی گرفتیم، ولی همچنان برای ادامه کار نیاز به حمایت تماشاگران، عوامل تیم و رسانه های استان مازندران داریم و باید این همدلی و هماهنگی تا پایان راه لیگ برتر ادامه داشته باشد.
سرمربی نساجی گفت: راه دشواری را در ادامه لیگ برتر داریم و برای ادامه کار همان گونه که پیشتر نیز اعلام کردم، نیاز به دو بازیکن دیگر داریم و امیدوارم که این ابزار در اختیارم برای حضور قوی تر قرار گیرد.
مهاجری اظهار داشت : روزهای سختی را پیش رو داریم. برد و باخت بخشی از فوتبال است و قطعا برای تیم ما هم اتفاق خواهد افتاد، ولی مهم این است که ما با اتحاد و انسجامی که داریم بتوانیم تصمیم درستی را بگیریم و در این راه دشوار به اهداف دلخواه برسیم.
وی افزود : ما در بازی برابر شاهین شهرداری بوشهر نسبت به دیدارهای گذشته هماهنگ تر بازی کردیم و برد ما در این بازی سخت نیز نشان داد که بازیکنان ما به درستی خواسته کادر فنی را دنبال کردند و باید این روند ادامه داشته باشد.
مهاجری گفت: بازیکنان ما باید یاد بگیرند که تیم نساجی با این هواداران خوبش سرمایه اصلی ما محسوب می شوند و برای خوشحالی این هواداران و سربلندی تیم از هر اقدامی نباید دست بکشیم.
نساجی مازندران در بازی هفته چهارم لیگ برتر امشب میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر بود که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا نساجی بتواند به دومین بردش در این رقابت ها برسد.
نساجی هم اکنون با ۷ امتیاز در رده چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر قرار دارد.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.