پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معیشت و اقتصاد دغدغه مهم مجلس است/تیغ دولبه منطقه آزاد

0

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی محسنی بندپی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم به شمار می‌رود به نقش کلیدی اصحاب رسانه در تحقق این اهداف اشاره و اضافه کرد: اولویت اول مجلس پرداخت به اقتصاد، معیشت، اشتغال جوانان و رویکرد علمی داشتن به این مسائل است.

محسنی بندپی با بیان اینکه یکی از طرح‌های شفافیت آرای نمایندگان را امضاکرده ام، در دوره کنونی نظارت بر اجرای قوانین قوی‌تر از دوره‌های گذشته خواهد بود،

وی ادامه داد: تغییر مستمر و پایدار تنها بر پایه دانش صورت می‌گیرد، نقش رسانه‌ها را در به سعادت رساندن مردم مهم برشمرد و گفت: باید به سمت تغییر پایدار پیش رویم.

محسنی بندپی با بیان اینکه حال بازنشستگان ما خوب نیست، بر لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اظهار اینکه از برنامه‌های نمایندگان ادوار قبلی و کاندیداها استفاده خواهیم کرد، افزود: اگر پشتوانه مردمی نظام را از دست دهیم، زنگ خطر محسوب می‌شود.

وی پاسخگوبودن را از وظایف اصلی نمایندگان برشمرد و گفت: هیچ ابایی از پاسخ دادن به سوالات دیگران نخواهیم داشت.

محسنی بندپی با اظهار اینکه باید برمبنای مستندات سخن بگویم، افزود: درباره منطقه آزاد اطلاعات مختلف در شبکه‌های مجازی دیده می‌شود و باید در این زمینه محکم و مستدل صحبت کرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه هنوز منطقه آزاد سلامت در نوشهر مصوب نشده است، گفت: همچنین در گردشگری پیوستی نداریم.

وی با اظهار اینکه همه ما برای توسعه استان دغدغه داریم و نمایندگان برای کنارگذاشتن نگاه‌های جناحی مصمم هستیم، افزود: منطقه آزاد تیغ دولبه وحشتناکی است که شاید آن لبه‌اش برنده‌تر باشد.

وی ادامه داد: در قشم قرار بود منطقه آزاد به محل سرمایه گذاری بدون پرداخت عوارض گمرکی باشد به محل دپوی اجناس بنجول تبدیل شده است و باید در منطقه آزاد هوشمندانه عمل کنیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه در عزل و نصب‌ها نگاه قومی و قبیلی نداریم، گفت: اگر قرار است کسی منصوب شود باید برمبنای شایسته سالاری و توسط قوه مجریه منصوب شود.

کد خبر 4942805
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.