پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معمای عالیشاه چگونه حل می‌شود؟

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، بازی با پیکان عالیشاه بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در شرایطی که پرسپولیس به گل نیاز داشت، با سانتری استادانه احمد نوراللهی را در موقعیت گلزنی قرار داد و گل پیروزی بخش، به ثمر رسید. عالیشاه دوباره روی دور افتاد و یکی پس از دیگری پاس گل می‌داد اما پس از بازی با پیکان تنها دو مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفت که در بازی با شاهین نمایش درخشانی را هم ارائه کرد.

این که چرا عالیشاه بازی نمی‌کرد، سوالی بود که هواداران پرسپولیس به دنبال پاسخش بودند اما درگیری امید با سیامک نعمتی در تمرین، موضوع را پیچیده کرد. اگر چه با یک عذرخواهی و همچنین خط خوردن از یک بازی، مشکل حل شد و نعمتی به لیست 18 نفره برگشت اما این اتفاق برای امید عالیشاه رخ نداد و او همچنین سکونشین است.

سکونشینی کاپیتان سوم پرسپولیس از این جهت مبهم و حتی عجیب جلوه می‌کند که در سبک بازی کالدرون که مبتنی بر سرعت بازیکنان و همچنین سرعت انتقال توپ است، بازیکنانی نظیر عالیشاه ارزشمند و کارا هستند. اگر چه شاید او در فرم خوب خود نباشد اما به هر حال از کالدرون انتظار می‌رود که در راستای بازگشت عالیشاه به دوران اوج تلاش کند.

پرسپولیس این روزها در مسابقات لیگ و حذفی عملکرد خوبی داشته و نمی‌توان از کالدرون درباره چینش نفرات انتقادی را انجام داد اما شاید بازی با شهرداری ماهشهر زمانی برای بازی دادن به ستاره هایی باشد که کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.