پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکل زباله آمل باید هرچه سریع‌تر رفع شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه مشترک با امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین، شهردار و شورای شهر آمل، مدیرکل محیط زیست استان که با موضوع حل مشکل زباله در فرمانداری آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه مشکل زباله آمل باید با همت، چاره‌اندیشی و حرکت برنامه‌ریزی شده مدیران همین شهرستان حل شود، اظهار کرد: اگر در آمل برای حل این مشکل تلاش نشود قطعاً در سطح کلان نیز اتفاق مثبتی در این خصوص رخ نخواهد داد.

وی بر لزوم رفع مشکل زباله در آمل و شهرهای مجاور این شهرستان تأکید کرد و با بیان اینکه مدیران باید قدرت خود را در حل مشکل زباله آمل نشان دهند، افزود: در حال حاضر دفن زباله در منطقه عمارت جاده هراز متوقف شده و این روند توقف تا ارائه برنامه زمان‌بندی و تضمین اجرایی توسط فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان ادامه دارد.

رئیس شورای قضایی استان مازندران تصریح کرد: مدیرانی که توانایی حل مشکل در این خصوص را ندارند قبل از رفع مشکل زباله، وضعیت خودشان را روشن نموده و با صراحت به عدم توانایی خود اذعان داشته باشند.

 این مسؤول با تاکید بر لزوم ارائه برنامه اجرایی و تعیین زمان، موضع دستگاه قضایی استان در ورود به بحث زباله مازندران و مقابله با تخلفات در این خصوص را بسیار محکم و قاطع عنوان کرد و گفت: تمام شهرستان‌های استان به فکر باشند و قبل از ورود دادگستری در راستای رفع مشکل زباله شهر خود اقدام کنند.

تقوی‌فرد نقش فرماندار آمل را به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان در خصوص حل این مشکل تاثیرگذار دانست و افزود: تمام مدیران اجرایی آمل باید همت داشته باشند تا این فاجعه انسانی و مشکل اجتماعی در شهرستان به طور کامل رفع شود، چراکه حل مشکل زباله حق مردم آمل است.

به گزارش فارس، دفن زباله در منطقه عمارت جاده هراز از اواخر هفته گذشته به دلیل مشکلات زیست محیطی با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل متوقف شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.