پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مشکلی ناشی از کمبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان ها نداریم

0

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حریرچی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی آمل با اظهار اینکه مازندران و شهرستان آمل وضعیت خوبی به دلیل شیوع کرونا ندارد، افزود: آمل جزو شهرستان‌های معدود است که ظرفیت انتقال بیماری در آن به دو رسیده است و به ازای هر بیمار دو نفر درگیر می‌شوند.

وی با تاکید براینکه محدودیت‌هایی در این شهرستان اعمال شده است، افزود: لغو اجتماعات و مراسم‌های ترحیم و عروسی از جمله تصمیمات است و بازار آمل نیز به صورت داوطلبانه از شنبه تا سه شنبه تعطیل شده است.

وی با اظهار اینکه مشکل مازندران را فقط مازندرانی‌ها می‌توانند حل کنند، از مردم خواست تا از سفر به استان پرهیز کنند و ادامه داد: انجام سفر سبب درگیری بیشتر با این بیماری می‌شود.

حریرچی خواهان لغو برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و اجتماعات در استان شد و گفت: باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مسائل اجتماعی و استفاده از ماسک و تغییر رفتار مشکلات را حل کنیم.

معاون کل وزارت بهداشت درباره کمبود دستگاه اکسیژن ساز با اظهار اینکه تاکنون مشکلی به دلیل کمبود این دستگاه برای بیماران نداشتیم، گفت: معمولاً ۱۰ تا ۱۵ درصد بیماران نیاز به دستگاه اکسیژن پیدا می‌کنند.

کد خبر 4981448
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.