پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بررسي مشكلات آبرساني روستاي كارنام با حضورمعاون وزير نيرو

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور معاون وزیر نیرو، مشکلات آبرسانی روستاهای بخش چهاردانگه ساری در روستای کارنام این بخش بررسی و برای رفع آن تصمیم‌گیری می‌شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، محمد دامادی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: بسیاری از مناطق روستایی مرکز استان دارای مشکلات عدیده‌ای در آبرسانی هستند.

 

وی افزود: هنوز تعداد بسیاری از روستاهای مرکز استان برای تأمین آب دهستان‌های خود از طریق تانکر و تراکتور اقدام به رفع مشکل می‌کنند.

 

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه دولت فعلی اهتمام جدی به رفع مشکلات آبرسانی روستایی مناطق محروم استان دارد، تصریح کرد: قرار است صبح فردا با حضور جانباز معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفای و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مشکلات اساسی آبرسانی مناطق محروم استان بررسی شود.

 

دامادی گفت: با حضور معاون وزیر نیرو، مشکلات آبرسانی روستاهای بخش چهاردانگه ساری در روستای کارنام این بخش بررسی و برای رفع آن تصمیم‌گیری می‌شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی افزود: بازدید از مراحل ساخت تصفیه آب شرب شهرستان ساری در بلوار کشاورز، از دیگر برنامه‌های سفر فردا معاون وزیر نیرو به مازندران است.

وی افزود: امیدواریم با این سفرهای مسئولان وزارتخانه‌ها بتوانیم سهم اساسی در محرومیت‌زدایی روستاهای استان ایفا کنیم.

 

مازندران دارای بیش از سه هزار و 400 پارچه آبادی و روستاست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.