پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسوولان در برخورد با زمین‌خواران چشم‌پوشی نکنند

0

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری روز یک شنبه در آیین معرفی رییس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر ، با اشاره به اینکه برخورد با زمین خواری نیازمند یک حس مسوولیت در همگان است، گفت : این حس مسوولیت می تواند از مسوولان آغاز و به جامعه رسوخ پیدا کند .

رییس کل دادگستری مازندران تاکید کرد : تجاوز به عرصه های دولتی منابع طبیعی از جمله دریا و جنگل تخلف محسوب می شود و باید از ان ها حفاظت کرد و تعدی بی رحمانه به این عرصه ها را جدی بگیریم .

اکبری از دستگاه های مسوول از جمله محیط زیست ، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی خواست در حوزه فعالیت خود در این خصوص پای کار باشند .

وی پیشگیری از جرم و جنایت را مسوولیت فقط دستگاه قضائی ندانست و ادامه داد : در موضوع پیشگیری از این جرایم یک مسئولیت فرا قوه ایی وجود دارد تا بتوانیم در این مقوله موفق باشیم .

رییس کل دادگستری مازندران همچنین به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت : از همه دستگاه های اجرایی می خواهم تا تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاریشان قرار دهند تا بتوانیم موجب رضایت مندی شهروندان را جلب کنیم .

اکبری  اطاله دادرسی را به عنوان یکی از گلایه های مردم در محاکم قضائی اشاره کرد و افزود : تلاش هایی برای تسریع در این امور انجام شد ، اما این میزان کافی نبوده است .

وی بیان کرد : کاهش زمان دادرسی به پرونده ها باعث کم شدن تعداد موجودی پرونده ها در شعب و همچنین افزایش میزان رسیدگی آن ها می شود .

در این مراسم روح الله باقری رییس اسبق دادگستری شهرستان قائمشهر به عنوان رییس دادگاه عمومی شهرستان ساری معرفی و رحیم فولادی سوادکوهی به عنوان رییس دادگستری شهرستان قائمشهر معرفی شد .

علی صداقت به عنوان دادستان جدید شهرستان قائمشهر معرفی شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.