پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسافر مشهدی در رودخانه سردابرود کلاردشت غرق شد

0

این اتفاق جمعه شب حوالی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه و زمانی رخ داد که این مسافر به همراه سه تن دیگر از اعضای خانواده اش وارد رودخانه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کلاردشت به خبرنگار ایرنا گفت که با دریافت گزارش مردمی کادر پزشکی پایگاه امداد و نجات کلاردشت به نیروهای آتش نشانی و مردمی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

کردگار محمودی افزود: متأسفانه مرد ۴۷ ساله غرق شده بود و هیچ علائم حیاتی نداشت ولی با کمک‌های اولیه دختر ۱۲ ساله و مرد ۳۷ ساله دیگر نجات پیدا کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر کلاردشت گفت که دختر ۱۶ ساله دیگری از اعضای این خانواده نیز به علت وخیم بودن حالش به بیمارستان کلاردشت برای مداوا انتقال داده شد و طبق گزارش‌های دریافتی شنیده شده که هم اکنون در اتاق سی پی آر برای احیا بستری است.

سردآبرود یکی از رودخانه‌های حفاظت شده شمال کشور است که از کوه‌های تخت سلیمان و علم کوه کلاردشت مازندران سرچشمه می‌گیرد و پس از گذر از شهرهای و روستاهای مرزن آباد و چالوس سرانجام به دریای خزر می‌ریزد.

شهرستان کلاردشت با دست کم ۱۹ هزار نفر جمعیت ثابت و ۵۰ هزار نفر جمعیت متغیر به علت برخورداری از آب و هوای بسیار خنک کوهستانی، چشم اندازهای طبیعی مانند علم کوه و تخت سلیمان و روستاهای بکر و سرسبز در تمامی فصول سال بویژه نیمه‌های نخست پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگراست.

۷۰۷۸/‏‬ ۱۶۰۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.